گوشی های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو با بهترین نمایشگر موجود عرضه خواهند شد

نمایشگر گوشی های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو از بهترین نوع در بین دیگر گوشی های اندرویدی خواهد بود. گزارش هایی که در مورد گوشی های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو منتشر شد نشان می دهد این دو گوشی مجهز به بهترین نمایشگر گوشی های هوشمند خواهند بود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

نمایشگر گوشی های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو از بهترین نوع در بین دیگر گوشی های اندرویدی خواهد بود.

گزارش هایی که در مورد گوشی های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو منتشر شد نشان می دهد این دو گوشی مجهز به بهترین نمایشگر گوشی های هوشمند خواهند بود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا شایعات فراوانی در رابطه با پرچمداران بعدی شیایومی منتشر شده که در هر کدام به معرفی بخش های مختلف آن پرداخته شده است. بطوری که بسیاری از کاربران در انتظار معرفی خانواده شیائومی ۱۳ به سر می برند. مشخصات اصلی گوشی شیایومی ۱۳ نیز دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر یک اینچی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است.

یکی از افشاگران صنعت فناوری به نام Ice Universe از یک مشخصه دیگر این گوشی نیز پرده برداشت. وی اعلام کرد شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو دارای بهترین نمایشگر در دنیای گوشی های هوشمند خواهند بود. این منبع اعلام کرد نمایشگر شیائومی ۱۳ دارای بیشترین روشنایی نیز خواهد بود بطوری که حداکثر روشنایی در آن از گلکسی S22 اولترا نیز بیشتر است.

اطلاعات مربوط به گیک بنچ این گوشی نیز افشا شد که امتیازات دریافتی آن نشان می دهد شیائومی ۱۳ در عملکرد تک هسته ای توانسته خود را به گوشی آیفون ۱۳ برساند. احتمالا در آینده عملکرد پرچمداران اندروید با قدرت پردازشی گوشی های آیفون برابری خواهد کرد که رقابتی جذاب را بوجود می آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال