شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو با تراشه قدرتمند و طراحی متفاوت ماژول دوربین معرفی شدند

پس از وقفه ایجاد شده در معرفی محصولات جدید شیائومی بالاخره این شرکت از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو دو گوشی پرچمدار جدید این شرکت هستند که به جدیدترین تراشه بازار و دوربین های ساخت شرکت لایکا مجهزند. در ابتدا معرفی محصولات […]

پس از وقفه ایجاد شده در معرفی محصولات جدید شیائومی بالاخره این شرکت از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو دو گوشی پرچمدار جدید این شرکت هستند که به جدیدترین تراشه بازار و دوربین های ساخت شرکت لایکا مجهزند.

در ابتدا معرفی محصولات جدید شیائومی برای تاریخ ۱۰ آذر برنامه ریزی شده بود. اما این رویداد به تاریخ امروز موکول شد. امروز شیائومی از دو گوشی جدید خود همراه با رابط کاربری MIUI 14 رونمایی کرد.

شیایومی ۱۳ دارای نمایشگر ۶.۳۶ اینچی امولد است و نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می رسد. این صفحه نمایش توسط گوریلا گلس ویکتوس پوشانده شده است. در بالای نمایشگر نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی قرار دارد.

تراشه این گوشی قدرتمند از نوع اسنپدراگون ۸ نسل ۲ می باشد. قرار است این گوشی با رم های ۸ و ۱۲ گیگابایتی بهمراه حافظه های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی از نوع UFS 4.0 عرضه میشود. ماژول دوربین مربعی در پنل پشتی نیز همراه با سه سنسور است. شیائومی در ساخت این دوربین ها از همکاری با لایکا بهره برده است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل همراه با لرزشگیر اپتیکال است و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو بهمراه ۱۲ مگاپیکسلی واید در کنار آن قرار دارند.

نسخه پرو شیائومی ۱۳ نیز با شباهت های زیادی به نسخه استاندارد رونمایی شد. البته نمایشگر آن بزرگتر و کمی خمیده تر است. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷۳ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است.

مدل پرو نیز دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل جدید و در نسخه های با رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و حافظه های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه میشود. سنسور اصلی در پنل پشتی از نوع ۱ اینچی است و سیستم فوکوس خودکار لیزری نیز در آن بکار رفته است. یک باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارد. شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات و بی سیم ۵۰ وات نیز توسط آن پشتیبانی میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال