شیائومی ۱۳ با لنز شناور به فاصله فوکوس بی نهایت می رسد

خبرهای جدید نشان می دهند شیائومی در گوشی پرچمدار جدید خود از لنز شناور استفاده کرده است. این لنز باعث می شود تا دوربین تله فوتو این گوشی دارای فوکوس بی نهایت باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی که به زودی از گوشی پرچمدار جدید خود رونمایی می کند قرار است با […]

خبرهای جدید نشان می دهند شیائومی در گوشی پرچمدار جدید خود از لنز شناور استفاده کرده است. این لنز باعث می شود تا دوربین تله فوتو این گوشی دارای فوکوس بی نهایت باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی که به زودی از گوشی پرچمدار جدید خود رونمایی می کند قرار است با طراحی جدید و پردازنده ای به ادعای شیائومی قویتر از پردازنده آیفون ۱۴ پرو عرضه شود. این کمپانی با انتشار ویدئویی در شبکه اجتماعی ویبو تصویر دوربین تله فوتو این گوشی را به نمایش گذاشته است.

در این تیزر ویدیویی استفاده از لنز تله فوتوی ۷۵ میلی متری شناور مشاهده میشود. این نوع لنز شامل بخش های است که یکی از آنها در زمان استفاده با حرکت به جلو و عقب در راستای محور افقی فاصله کانونی را تغییر می دهد.

این سیستم توسط لایکا ساخته شده است و به گفته شیائومی از ویژگی مشابه در دوربین های SLR است و در ساخت آن از این نوع دوربین الهام گرفته است.

از ویژگی این لنز در زمان ثبت عکس، حرکت به جلو و ارائه فوکوس بی نهایت است. همچنین دوربین شیائونی ۱۳ می تواند تصاویر را بصورت ماکرو ثبت کند. بدین ترتیب با حرکت لنز به سمت عقب امکان ثبت تصویر سوژه در فاصله ۱۰ سانتی متری بوجود می آید.

جدیدترین پرچمدار چینی ها برای رقابت در بازار کار سختی در پیش خواهد داشت زیرا باید با سری گلکسی S23 سامسونگ که در راه است رقابت کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال