شیائومی ۱۴ نام پرچمدار بعدی شیائومی خواهد بود

نسل بعدی پرچمدار های شیائومی احتمالا اواخر سال میلادی کنونی از راه می رسند و با اینکه بسیاری منتظر نام شیائومی ۱۳ برای این محصولات بودند، شیائومی نام ۱۴ را برای آنها در نظر گرفته است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی برای محصولات جدید خود نام شیائومی ۱۴ را انتخاب کرده […]

نسل بعدی پرچمدار های شیائومی احتمالا اواخر سال میلادی کنونی از راه می رسند و با اینکه بسیاری منتظر نام شیائومی ۱۳ برای این محصولات بودند، شیائومی نام ۱۴ را برای آنها در نظر گرفته است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی برای محصولات جدید خود نام شیائومی ۱۴ را انتخاب کرده است. این کمپانی به جای عدد ۱۳ به سراغ عدد بعدی رفته است.

تاکنون تمامی اخبار مربوط به گوشی بعدی شیائومی با نام شیائومی ۱۳ و یا ۱۳ پرو منتشر شده بود. اکنون تصویری از جعبه پرچمدار بعدی شیائومی نشان می دهد چینی ها نسل جدید پرچمداران خود را با نام شیائومی ۱۴ روانه بازار می کنند.

تصویری که از صفحه مشخصات این گوشی منتشر شد برخی ویژگی های سخت افزاری آن را نشان می دهد. شیائومی ۱۴ همراه با ۱۲ گیگابایت رم و چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه می شود. تنها چند روز از معرفی این تراشه توسط کوالکام می گذرد و احتمالا بسیاری از پرچمداران سال آینده به این تراشه مجهز هستند.

از دیگر مشخصات این گوشی که از تصاویر آن بدست می آید می توان به اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14.0.2 اشاره کرد. چینی ها با توجه به نحسی عدد ۱۳ در برخی کشورها به جای استفاده از این عدد به سراغ عدد ۱۴ رفته اند. احتمالا تاریخ رونمایی این گوشی طی هفته های آتی توسط شیائومی به طور رسمی منتشر خواهد شد. انتظار می رود این محصول یک گوشی تقریبا کامپکت و با حافظه داخلی پرسرعت USF 4.0 باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال