شیائومی پاوربانک 20000 میلی‌آمپرساعتی خود را با بهره‌گیری از فناوری Quick Charge 3.0 معرفی کرد

شرکت چینی شیائومی نسخه‌ی جدید پاوربانک 20000 میلی‌آمپرساعتی خود را معرفی کرد. این پاور بانک امکان شارژ شدن با استفاده از فناوری Quick Charge 3.0 را دارا می‌باشد. در حالی که نسخه‌ی قبلی این پاوربانک برای شارژ شدن آن از فناوری Quick Charge 2.0 بهره میگیرد، توان خروجی آن بروی 5.1V/3.6A محدود شده است. مدل جدید این پاوربانک، زمانی […]

شرکت چینی شیائومی نسخه‌ی جدید پاوربانک 20000 میلی‌آمپرساعتی خود را معرفی کرد. این پاور بانک امکان شارژ شدن با استفاده از فناوری Quick Charge 3.0 را دارا می‌باشد.

در حالی که نسخه‌ی قبلی این پاوربانک برای شارژ شدن آن از فناوری Quick Charge 2.0 بهره میگیرد، توان خروجی آن بروی 5.1V/3.6A محدود شده است. مدل جدید این پاوربانک، زمانی که بصورت هم‌زمان در حال استفاده از دو پورت خروجی آن باشید، همانند توان خروجی نسخه‌ی قبلی، خروجی 5.1V/3.6A را دراختیار شما قرار میدهد. ولی زمانی که تنها یکی از خروجی‌های آن درحال استفاده باشد، امکان انتقال خروجی با مشخصات 5V/2.4A، 9V/2A و 12V/1.5A را دارا می‌باشد. همانند نسل قبلی نیز این پاوربانک با همان سرعت شارژ میشود.

نسخه جدید این پاوربانک در بازار چین 21 دلار قیمت گذاری شده است که قیمتی برابر با نسل قبلی خود دارد. فروش این پاوربانک هم از تاریخ 19 دسامبر ( 29 آذر ) شروع خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال