رونمایی شیائومی از یک پاور بانک 20000 میلی‌آمپرساعتی مجهز به فناوری Quick Charge 2.0

آخرین محصول مقرون‌به‌صرفه معرفی شده از سوی شرکت بزرگ شیائومی، انتخاب مناسبی برای آن دسته از کاربرانی خواهد بود که به یک شارژر همراه برای گوشی‌هوشمند خود نیاز دارند. این شرکت چینی‌تبار از یک پاور بانک براق، باریک و ارزان با ظرفیت 20000 میلی‌آمپرساعت رونمایی کرده که در آن از 6 سلول 3350 میلی‌آمپرساعتی پاناسونیک […]

آخرین محصول مقرون‌به‌صرفه معرفی شده از سوی شرکت بزرگ شیائومی، انتخاب مناسبی برای آن دسته از کاربرانی خواهد بود که به یک شارژر همراه برای گوشی‌هوشمند خود نیاز دارند. این شرکت چینی‌تبار از یک پاور بانک براق، باریک و ارزان با ظرفیت 20000 میلی‌آمپرساعت رونمایی کرده که در آن از 6 سلول 3350 میلی‌آمپرساعتی پاناسونیک استفاده شده و این پاوربانک تنها 24 دلار قیمت خواهد داشت.

این پاوربانک علاوه بر ظرفیت بالا و قیمت مناسب خود یک ویژگی جذاب دیگر هم دارد و آن برخورداری از فناوری شارژ سریع 2 کوالکام (Quick Charge 2.0) است که بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود با سرعت هرچه تمام‌تر گجت‌های خود که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند را در هر مکانی که بخواهند، بدون نیاز به پیدا کردن پریز برق، شارژ کنند. وزن تقریبی این پاور بانک چیزی در حدود 338 گرم است که می‌توان گفت دو برابر وزن استاندارد یک گوشی‌هوشمند خواهد بود. البته باید در نظر داشت که این وزن برای دستگاهی که می‌تواند بیش از 5 گوشی‌هوشمند را در یک روز شارژ کرده و به آن‌ها جان ببخشد، آن‌چنان هم بد نخواهد بود. با استفاده از این پاوربانک، تنها به 5 ساعت زمان نیاز خواهد بود تا یک شارژ یک گوشی‌هوشمند (البته بدون استفاده از شارژسریع) را از صفر درصد به 100 درصد رساند که با این تفاسیر اگر از آن تنها برای شارژ یک گوشی استفاده شود، در حدود 5 روز و یا بیشتر، نیازی به استفاده از پریز برق نخواهد بود که این مسئله بیشتر در هنگام مسافرت کاربرد مفید خود را نشان خواهد داد.

پیرامون زمان و بازار عرضه این پاوربانک شگفت‌انگیز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست ولی انتظار می‌رود شیائومی به‌زودی فروش آن را آغاز کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال