همکاری شیائومی با لایکا و ایجاد عصر جدیدی در فناوری تصویربرداری موبایل

شیائومی در گوشی Xiaomi 12S Ultra برای ایجاد فناوری جدید تصویربرداری با شرکت لایکا همکاری کرده است. این همکاری می تواند آغازگر عصر جدیدی در فناوری تصویربرداری موبایل باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی به زودی گوشی ۱۲ اولترا با نام Xiaomi 12S Ultra را عرضه خواهد کرد. این محصول همراه […]

شیائومی در گوشی Xiaomi 12S Ultra برای ایجاد فناوری جدید تصویربرداری با شرکت لایکا همکاری کرده است. این همکاری می تواند آغازگر عصر جدیدی در فناوری تصویربرداری موبایل باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی به زودی گوشی ۱۲ اولترا با نام Xiaomi 12S Ultra را عرضه خواهد کرد. این محصول همراه با دو گوشی دیگر به نام های شیائومی ۱۲ اس و ۱۲ اس پرو عرضه خواهد شد. سه عضو این خانواده به تراشه های اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول مجهز هستند.

 طبق گزارش های منتشر شده توسط گیزموچاینا و اطلاعاتی که یکی از افشاگران به نام Perfect Choreography منتشر کرده است. شیائومی ۱۲ اس اولترا برای کاربران با یک کارت ویژه عرضه می شود. طبق گفته این افشاگر روی کارت مذکور عبارت لحظه تعیین کننده در عصر جدید تصویربرداری موبایل نوشته شده است. همچنین لوگوی دو شرکت شیائومی و لایکا بهمراه امضا مدیران عامل این دو شرکت به نشانه همکاری روی این کارت قرار دارد.

شیائومی ۱۲ اس اولترا مجهز به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز و باتری ۴۸۰۰ یا ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سونی ۶۷ واتی و شارژ بیسیم ۵۰ واتی خواهد بود. همچنین این گوشی به ۱۲ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 نیز مجهز است. دوربین سلفی در پنل جلوی نمایشگر ۲۰ مگاپیکسل و دوربین های سه گانه پنل پشتی شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی از نوع تله فوتو و پریسکوپی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال