شیائومی تا امروز بالغ بر 110 میلیون گوشی از سری ردمی فروخته است

شرکت شیائومی که دیگر نیازی به معرفی ندارد، حالا تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های‌هوشمند در چین شده و طی ماه‌های اخیر، میلیون‌ها دستگاه از گوشی‌های خود را به فروش رسانده است. مدیر اجرایی این شرکت نیز بارها و بارها بیان کرده که طی ماه‌های آینده گوشی‌های جدیدی را از سوی شیائومی خواهیم دید […]

شرکت شیائومی که دیگر نیازی به معرفی ندارد، حالا تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های‌هوشمند در چین شده و طی ماه‌های اخیر، میلیون‌ها دستگاه از گوشی‌های خود را به فروش رسانده است. مدیر اجرایی این شرکت نیز بارها و بارها بیان کرده که طی ماه‌های آینده گوشی‌های جدیدی را از سوی شیائومی خواهیم دید و شایعات مختلف نیز خبر از عرضه‌ی گوشی‌های Mi 5s، Mi Note 2 و Redmi Note 4 این شرکت چینی داده‌اند. خبر عرضه‌ی گوشی‌های جدید این شرکت تنها خبر منتشر شده از سوی مدیر اجرایی شیائومی نبوده بلکه میزان تولید محصولات شیائومی نیز مورد بحث قرار گرفته است.

براساس گفته‌های مدیراجرایی شیائومی، این شرکت موفق شده بیش از 100 میلیون گوشی‌هوشمند Redmi به فروش برساند و حالا Hugo Barra، معاون بخش فروش شیائومی اعلام کرده که تعداد دستگاه‌های فروخته شده از سوی شیائومی به 110 میلیون گوشی رسیده است. مرداد ماه سال 2013 بود که اولین گوشی از سری Redmi شیائومی به صورت رسمی معرفی شد و طی این مدت، شیائومی توانسته به آمار فوق‌العاده‌ای برسد. درواقع در طول این مدت، می‌توان گفت که در هر ثانیه 1.23 گوشی به فروش رفته که برای چنین شرکتی آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود.

همان‌طور که گفتیم شایعاتی که اخیرا منتشر شده‌اند حکایت از این موضوع داشتند که شیائومی طی ماه‌های آینده چند گوشی جدید نیز معرفی خواهد کرد. این شرکت چینی در سال جاری گوشی‌های‌هوشمند Redmi 3، Redmi Note 3 ،Redmi 3 Pro و Redmi 3s را روانه بازار کرده و احتمالا گوشی بعدی این شرکت Redmi Note 4 خواهد بود. نسخه‌ی قبلی این فبلت دی‌ماه سال گذشته معرفی شد و به نمایشگری 5.5 اینچی فول‌اچ‌دی و حافظه‌ی رم 2 یا 3 گیگابایتی مجهز شده بود. Redmi Note 3 از چیپست اسنپ‌دراگون 650 بهره می‌برد که قدرت پردازش شش هسته‌ای 64 بیتی را با خود یدک می‌کشید. احتمالا Redmi Note 4 شباهت بسیاری به Note 3 خواهد داشت. به عنوان مثال؛ نمایشگر 5.5 اینچی Note 3 در Note 4 شیائومی هم دیده خواهد شد هرچند از لحاظ مشخصه‌های فنی باید سخت‌افزاری به‌روزتری را در این گوشی ببینیم. فعلا اطلاعات زیادی در مورد Redmi Note 4 در دسترس نیست اما طی روزهای آینده، می‌توان نگاهی کامل‌تر به گوشی بعدی این شرکت موفق انداخت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال