شیائومی یک جاروبرقی رباتیک جدید به نام MIJIA با قابلیت ضد درهم تنیدگی معرفی کرد

شیائومی جاروبرقی رباتیک جدید خود را با قابلیت ضد در هم تنیدگی و با قدرت مکش ۸۰۰۰ پاسکال عرضه کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی جدیدترین جاروبرقی رباتیک خود را معرفی کرد که می‌تواند با کمک ویژگی ضد درهم‌تنیدگی تجربه بهتری از تمیزی را به کاربران ارائه کند. هم اکنون این […]

شیائومی جاروبرقی رباتیک جدید خود را با قابلیت ضد در هم تنیدگی و با قدرت مکش ۸۰۰۰ پاسکال عرضه کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی جدیدترین جاروبرقی رباتیک خود را معرفی کرد که می‌تواند با کمک ویژگی ضد درهم‌تنیدگی تجربه بهتری از تمیزی را به کاربران ارائه کند. هم اکنون این محصول در مرکز خرید شیائومی چین قابل تهیه است.

طبق گزارشی که گیزموچاینا منتشر کرده این شرکت چینی جاروبرقی خود را با قدرت مکش ۸۰۰۰ پاسکال و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می کند. ویژگی جالب این ربات جاروبرقی ضد در هم تنیدگی است. به طوری که این دستگاه به صورت خودکار موهای گیر کرده در برس تمیز کننده را باز خواهد کرد. پیش از این کلیه جاروبرقی های سری میجیا با وجود خودکار بودن و عدم نیاز به تعامل انسانی نیاز به تخلیه جعبه گرد و غبار داشتند.

البته استفاده طولانی مدت باعث کاهش کارایی و گیر کردن مو و ذرات گرد و غبار در برس جارو برقی می شد. اما در مدل جدید خودش می تواند این مشکل را برطرف کند. به طوری که عمر دستگاه نیز افزایش پیدا خواهد کرد. همراه با این جاروبرقی یک جعبه گرد و غبار ۴۵۰ میلی لیتری و مخزن‌ آب ۲۵۰ میلی لیتری نیز قرار داده شده و به ماژول بیسیم دو حالته وای فای و بلوتوث کم انرژی نیز مجهز خواهد بود. به طوری که کاربران می‌توانند تنها با نزدیک کردن گوشی به جاروبرقی آنرا به اپلیکیشن موجود در گوشی متصل کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال