گوشی Mi 5s شیائومی با صفحه‌ نمایش حساس به فشار و حسگر اثرانگشت اولتراسونیک معرفی خواهد شد

چند ماهی می‎شود که گوشی Mi 5 شیائومی وارد بازار شده است و گفته می‎شود که این شرکت چینی در حال کار بر روی مدل بعدی این گوشی است. این گوشی Mi 5s نام خواهد داشت و انتظار می‎رود که در نیمه‎ی دوم سال روانه‎ی بازار شود. همان‎طور که از نام این گوشی بر می‎آید، […]

چند ماهی می‎شود که گوشی Mi 5 شیائومی وارد بازار شده است و گفته می‎شود که این شرکت چینی در حال کار بر روی مدل بعدی این گوشی است. این گوشی Mi 5s نام خواهد داشت و انتظار می‎رود که در نیمه‎ی دوم سال روانه‎ی بازار شود.

همان‎طور که از نام این گوشی بر می‎آید، زیاد با Mi 5 تفاوت نخواهد داشت ولی امکانات جدیدی نیز با خود به همراه می‎آورد. یکی از این قابلیت‎ها گفته می‎شود یک صفحه‎ی نمایش حساس به فشار خواهد بود که قابلیت‎های عملکردی مشابه با لمس سه‎بعدی اپل را در اختیار کاربر می‎گذارد.

علاوه بر این، گوشی Mi 5s شیائومی از سنسور اثرانگشت اولتراسونیک شرکت کوالکام و یک دوربین دوگانه در پشت، استفاده خواهد کرد. ممکن است این گوشی دارای 6 گیگابایت رم نیز، حداقل در بالاترین نسخه از مدل جدید، باشد. سایر موارد مشابه با گوشی Mi 5، از جمله طراحی، باقی خواهد ماند. بنابراین گوشی Mi 5s همان صفحه‎ی نمایش لمسی 5.15 اینچی با رزولوشن 1080p مشابه با نسل قبلی خود را خواهد داشت.

جزئیات دیگری در حال حاضر مطرح نشده است ولی با توجه به این‎که با عرضه‎ی این گوشی چند ماهی دیگر فاصله داریم، بایستی انتظار داشته باشیم به زودی شایعات زیادی از این گوشی در سطح وب منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال