شیائومی از گوشی Mi 5S هفته آینده رونمایی خواهد کرد؛ دعوت‌نامه‌ها ارسال شده‌اند

شرکت شیائومی شروع به ارسال دعوت‎نامه‎هایی برای حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی به تاریخ 6 مهرماه کرده است. با آن‎که این دعوت‎نامه به طور مشخصی محتوای این رویداد را مشخص نمی‎کند، ولی حک حرف “S” به اندازه‎ی کافی نماینده‎ی خوبی برای ستاره‎ی آن روز یعنی گوشی Mi S5 می‎تواند باشد. محصول در پیش روی شیائومی […]

شرکت شیائومی شروع به ارسال دعوت‎نامه‎هایی برای حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی به تاریخ 6 مهرماه کرده است. با آن‎که این دعوت‎نامه به طور مشخصی محتوای این رویداد را مشخص نمی‎کند، ولی حک حرف “S” به اندازه‎ی کافی نماینده‎ی خوبی برای ستاره‎ی آن روز یعنی گوشی Mi S5 می‎تواند باشد.

محصول در پیش روی شیائومی تا کنون موضوع بسیاری از شایعات و اطلاعات به بیرون درز یافته بوده است، به نحوی که آخرین آن‎ها اشاره به این دارند که این گوشی دارای حسگر اثرانگشت اولترا سونیک کوالکام خواهد بود.

در رابطه با مشخصات فنی این گوشی، اطلاعاتی که تا کنون مطرح شده‎اند صحبت از گوشی می‎کنند که دارای چیپست اسنپ‎دراگون 821 کوالکام و یک نمایشگر 5.15 اینچی است. این دستگاه دارای 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‎داخلی خواهد بود. در بخش دوربین شاهد استفاده از یک دوربین 16 مگاپیکسلی در عقب خواهیم بود و یک باتری با گنجایش 3490 میلی‎آمپر ساعت نیز به کار گرفته خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال