شیائومی در دوربین گوشی Mi 5s Plus از فناوری جدید کوالکام استفاده کرده است

گوشی‎های Mi 5s/5s Plus شیائومی که ماه گذشته رونمایی شدند، تعدادی از اولین‎ها را در خود دارند. به عنوان مثال، این گوشی از حسگر اثرانگشت مافوق صوت Sense ID کوالکام استفاده می‎کند، چیزی که تعداد زیادی از برندهای مهم دارای آن نیستند، و اخیرا نیز فاش شده است که شرکت شیائومی فناوری دوربین Clear Sight کوالکام […]

گوشی‎های Mi 5s/5s Plus شیائومی که ماه گذشته رونمایی شدند، تعدادی از اولین‎ها را در خود دارند. به عنوان مثال، این گوشی از حسگر اثرانگشت مافوق صوت Sense ID کوالکام استفاده می‎کند، چیزی که تعداد زیادی از برندهای مهم دارای آن نیستند، و اخیرا نیز فاش شده است که شرکت شیائومی فناوری دوربین Clear Sight کوالکام را نیز مورد پذیرش قرار داده است.

برای آن دسته از افرادی که مطلع نیستند باید گفت که کوالکام گفته است که آن‎ها در حال کار بر روی فناوری دوربینی به اسم Clear Sight بوده‎اند. این فناوری برای سیستم‎های دوربین دوگانه طراحی شده است، چیزی که ظاهرا آینده‎ی عکاسی با گوشی‎های هوشمند خواهد بود چون شاهد این بوده‎ایم شرکت‎هایی نظیر هوآوی و اپل در محصولات خود آن را لحاظ کرده‎اند، لازم به ذکر است شیائومی نیز در گوشی Mi 5s Plus از دوربین دوگانه استفاده کرده است.

شیائومی اولین شرکتی است که از فناوری دوربین Clear Sight استفاده می‎کند، فناوری که براساس گرفتن دو تصویر کار می‎کند یعنی: یک تصویر رنگی و دیگری به صورت سیاه و سفید. تصویر دوم قادر به جذب نور بیشتری بوده و در نتیجه میزان جزئیات بیشتر و سطح پارازیت کمتر است، بنابراین در زمان ترکیب تصاویر سیاه و سفید و رنگی با هم، تصویری که نتیجه گرفته می‎شود باید دامنه‎ی دینامیکی بیشتری داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال