گوشی Mi 6 شیائومی مجهز به آخرین دستاورد کوالکام خواهد بود

اگر پیگیر اخبار حوزه موبایل باشید، حتما اطلاع دارید که در روزهای گذشته در میان اخبار، شایعه ای از چین منتشر شد که ادعا می‌کرد اوپو فایند 9 (Oppo Find 9) در ماه مارس با اسنپ دراگون 835 کوالکام عرضه خواهد شد؟ این شایعه در همان زمان رد شد. اما ظاهرا به نظر می‌رسد گوشی هوشمند چینی […]

اگر پیگیر اخبار حوزه موبایل باشید، حتما اطلاع دارید که در روزهای گذشته در میان اخبار، شایعه ای از چین منتشر شد که ادعا می‌کرد اوپو فایند 9 (Oppo Find 9) در ماه مارس با اسنپ دراگون 835 کوالکام عرضه خواهد شد؟ این شایعه در همان زمان رد شد. اما ظاهرا به نظر می‌رسد گوشی هوشمند چینی دیگری در ماه مارس عرضه خواهد شد که آخرین و بهترین چیپست اسنپ دراگون را به همراه دارد.

بله! شیائومی Mi 6. براساس گفته‌ی یکی از تحلیلگران آی ساپلای (iSuppli)، این نخستین گوشی چینی است که SoC‌های در پیش رو را خواهد داشت و تقریبا همان زمانی عرضه خواهد شد که سامسونگ گلکسی S8 فروش جهانی خود را آغاز می‌کند. این مدل سامسونگ نیز با اسنپ دراگون 835 کار می‌کند.

البته، این اطلاعات هنوز تایید نشده‌اند. لازم است اشاره کنیم که گرچه این اطلاعات توسط اکانت (Weibo) شخصی تحلیلگر آی ساپلای منتشر شده اند، اما لزوما این پیش بینی بازتاب نظرات کارفرمایش نیست. Mi 5 در فوریه امسال معرفی و در ماه آوریل عرضه شد. بنابراین اگر Mi 6 حدود یک سال بعد از آن عرضه شود، چندان شگفتی آور نخواهد بود. البته شیائومی Mi 5s را مدت کوتاهی است که عرضه کرده است. اما به نظر می‌رسد که برخی شرکت‌های چینی (مثلا وان پلاس) می‌خواهند هر سال دو دستگاه پرچم‌دار عرضه کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال