گوشی Mi Max 2 در پایگاه داده GFXBench مشاهده شد

شیائومی ظاهرا بسیار مشغول است چون گوشی Mi 6 را قصد دارد در هفته‎های آینده عرضه کند و از طرف دیگر تبلت Mi Pad 3 نیز همین چند روز پیش رسما معرفی شد. در نتیجه بایستی انتظار داشته باشیم از نسل بعدی گوشی‎های Mi Mix و Mi Max نیز به زودی رونمایی شود. Mi 6 […]

شیائومی ظاهرا بسیار مشغول است چون گوشی Mi 6 را قصد دارد در هفته‎های آینده عرضه کند و از طرف دیگر تبلت Mi Pad 3 نیز همین چند روز پیش رسما معرفی شد. در نتیجه بایستی انتظار داشته باشیم از نسل بعدی گوشی‎های Mi Mix و Mi Max نیز به زودی رونمایی شود.

Mi 6 قطعه‎ی مرکزی تمامی شایعات فعلی است ولی در این بین جزئیات بیشتری در رابطه با گوشی Mi Max 2 نیز مطرح شده است. روز گذشته در بنچمارک GFXBench شاهد حضور دستگاهی تحت عنوان ” Xiaomi Oxygen” بودیم.

پنل 6.4 اینچی با رزولوشن فول‎ اچ‎دی فورا هویت آن را نشان می‎دهد، گرچه پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 506 گزارش شده در این بنچمارک نشان از طبیعت میان‎رده بودن این گوشی دارد. احتمالا شاهد استفاده از چیپست اسنپ‎دراگون 660 همانند با شایعات قبلی باشیم.

دیگر مشخصات اعلام شده شامل 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه‎داخلی، دوربین عقب 12 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی می‎شود. دوربین عقب قادر به ضبط ویدئوهای 4K بوده و دوربین سلفی تصاویری با رزولوشن 2592 در 1944 مگاپیکسل می‎گیرد.

به پشتیبانی از NFC نیز اشاره شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال