گوشی Mi Max 2 شیائومی مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 626 خواهد بود

شیائومی قصد دارد یک طوفان واقعی برپا کند. این شرکت در روزهای آینده از پرچم‎دار بعدی خود یعنی Mi6 و احتمالا مدل‎های جدیدتر گوشی‎های Mi Mix و Mi Max رونمایی خواهد کرد. براساس اطلاعاتی که قبلا درز شده است، Mi Max 2 قرار است ارزان‎قیمت‎ترین عضو سه گوشی در پیش روی این برند چینی محسوب […]

شیائومی قصد دارد یک طوفان واقعی برپا کند. این شرکت در روزهای آینده از پرچم‎دار بعدی خود یعنی Mi6 و احتمالا مدل‎های جدیدتر گوشی‎های Mi Mix و Mi Max رونمایی خواهد کرد.

براساس اطلاعاتی که قبلا درز شده است، Mi Max 2 قرار است ارزان‎قیمت‎ترین عضو سه گوشی در پیش روی این برند چینی محسوب شود. حال یکی از منابع خبری داخلی چین اندکی از مشخصات این گوشی را منتشر کرده است. به نظر این هیولای 6.44 اینچی فلزی مجهز به چیپست اسنپ‎دارگون 626 خواهد بود، در حالی‎که مدل آن در اخبار قبلی اسنپ‎دراگون 660 ذکر شده بود. استفاده از این تراشه به معنای عملکرد با توان کمتر خواهد بود ولی جنبه‎ی مثبت ماجرا بالا بردن کارآیی عمر باتری در SD626 است. ترکیب این چیپست به همراه باتری با گنجایش 5000 میلی‎آمپرساعت گوشی Mi Max 2 بایستی به خوبی جواب دهد.

این منبع اطلاعاتی هم‎چنین اعلام می‎کند که این فبلت نمایشگری با رزولوشن فول اچ‎دی، سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1.1 به همراه یک سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی IMX378 سونی، مشابه با دوربین گوشی Mi 5s، خواهد داشت. در نمای جلویی یک دوربین 5 مگاپیکسلی خودنمایی خواهد کرد.

در رابطه با قیمت گوشی Mi Max 2 بایستی گفت در حدود 1499 و 1699 یوآن چین، در حدود 215 تا 245 دلار، خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال