درز مشخصات فنی گوشی Xiaomi Mi Max

تنها پنج روز قبل از رونمایی رسمی از گوشی Mi Max شرکت شیائومی، این گوشی، که تصاویر جدیدش را مشاهده می‌کنید، موفق به اخذ تاییدیه آژانس تنظیم مقررات رگولاتوری TENNA کشور چین شد. تاییده‌ی این رگولاتوری باعث شده تا مشخصات فنی این گوشی بار دیگر در دنیای مجازی درز پیدا کند؛ اگرچه جای تعجبی نیست که […]

تنها پنج روز قبل از رونمایی رسمی از گوشی Mi Max شرکت شیائومی، این گوشی، که تصاویر جدیدش را مشاهده می‌کنید، موفق به اخذ تاییدیه آژانس تنظیم مقررات رگولاتوری TENNA کشور چین شد. تاییده‌ی این رگولاتوری باعث شده تا مشخصات فنی این گوشی بار دیگر در دنیای مجازی درز پیدا کند؛ اگرچه جای تعجبی نیست که مشخصات فنی فاش شده توسط TENNA با مشخصات فنی که در خبرهای گذشته داشتیم یکسان باشد.

به‌هر‌حال بار دیگر به مرور مشخصات فنی گوشی جدید شرکت شیائومی می‌پردازیم؛ Mi Max شیائومی با نمایشگر غول‌پیکر 6.4 اینچی که از تکنولوژی IPS LCD بهره‌ می‌برد با رزولوشن فول‌اچ‌دی وارد بازار خواهد شد. این گوشی همانند بسیاری از گوشی‌های دیگر با دو نسخه‌ی متفاوت عرضه می‌شود؛ نسخه‌ی اول 2 و نسخه‌ی دوم 3 گیگابایت رم خواهد داشت و هر کدام از این نسخه‌ها به ترتیب دارای حافظه‌ی داخلی 16 و 32 گیگابایتی نیز خواهند بود. طبیعتا هر دو نسخه از چیپستی یکسان که اسنپ‌دراگون 650 با پردازنده‌ای شش هسته‌ای باشد، بهره می‌برند و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 510 برای این دو تدارک دیده شده است.

با نگاهی به پشت گوشی متوجه حسگر اثر انگشت آن خواهید شد که در کنار دوربین 16 مگاپیکسلی و فلش دو‌تایی قرار گرفته است. شیائومی در زیر قاب گوشی Mi Max باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر کار گذاشته که همین مسئله باعث می‌شود وزن گوشی بالاتر از 200 گرم باشد، هرچند هنوز وزن این گوشی مشخص نشده است.

همان‌طور که در ابتدای خبر هم به آن اشاره داشتیم، شیائومی این گوشی را تنها پنج روز دیگر معرفی می‌کند و انتظار می‌رود برای نسخه‌ی رم 2 گیگابایتی گوشی، قیمتی معادل 199 دلار در نظر گرفته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال