مشخصات کامل گوشی Mi Mix 2 شیائومی منتشر شد

فروشگاه آنلاینی به اسم GearBest گوشی عرضه نشده‎ی Mi Mix 2 شیائومی را در لیست محصولات خود قرار داده است. حتی یک دکمه‎ی “آگاهی به هنگام رسیدن” به چشم می‎خورد که کاربر می‎تواند با قرار دادن ایمیل به هنگام رسیدن این گوشی برای فروش در وب‎سایت مذکور، از این قضیه مطلع شود. قبل از این‎که […]

فروشگاه آنلاینی به اسم GearBest گوشی عرضه نشده‎ی Mi Mix 2 شیائومی را در لیست محصولات خود قرار داده است. حتی یک دکمه‎ی “آگاهی به هنگام رسیدن” به چشم می‎خورد که کاربر می‎تواند با قرار دادن ایمیل به هنگام رسیدن این گوشی برای فروش در وب‎سایت مذکور، از این قضیه مطلع شود.

قبل از این‎که به مشخصات این گوشی اشاره کنیم، تصویری که از آن به چشم می‎خورد بدون شک جعلی است. ما اطلاع نداریم که شیائومی نمای جلویی گوشی را تنها به نمایشگر اختصاص خواهد داد و دوربین سلفی را حذف خواهد کرد. قابلیتی که چندین و چند سال است گوشی‎های هوشمند از آن بهره‎مند هستند.

حال به مشخصات سخت‎افزاری این گوشی می‎رسیم که براساس اطلاعات این وب‎سایت، گوشی Mi Mix 2 شیائومی از چیپست اسنپ‎دراگون 835 استفاده می‎کند که با توجه به این‎که دو گوشی به تازگی معرفی شده‎ی Mi 6 و Mi 6 Plus به آن مجهز هستند، جای تعجب نخواهد داشت. این دستگاه در سه مدل ارائه می‎شود: 4 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه‎داخلی، 6 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه‎داخلی و در نهایت 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه‎داخلی.

در بخش دوربین اشاره به استفاده از دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی شده است که بار دیگر اشاره می‎کنیم در تصویر این گوشی خبری از دوربین سلفی در نمای جلوی آن نیست. نمایشگر 6.4 اینچی از نوع آمود با رزولوشن 2540 در 1440 پیکسل است. باتری با گنجایش 4500 میلی‎آمپرساعت نیز به چشم می‎خورد.

ابعاد این دستگاه نیز قید شده است ولی ابعاد آن با مدل ابتدایی Mi Mix تفاوتی ندارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال