نسبت نمایشگر به بدنه گوشی Mi MIX 2 شیائومی 93 درصد خواهد بود

2016 سال بسیار خوبی بود، گوشی‎های هوشمند جدید و بسیار جذابی وارد بازار شدند ولی تنها تعداد اندکی مانند گوشی Mi Mix شیائومی موجی از حیرت به وجود آورند. سال‎های متوالی است که شرکت‎ها سعی دارند نسبت نمایشگر به بدنه را در گوشی‎های برتر خود بالا ببرند ولی شیائومی واقعا پا را فراتر گذشته و رقابت […]

2016 سال بسیار خوبی بود، گوشی‎های هوشمند جدید و بسیار جذابی وارد بازار شدند ولی تنها تعداد اندکی مانند گوشی Mi Mix شیائومی موجی از حیرت به وجود آورند. سال‎های متوالی است که شرکت‎ها سعی دارند نسبت نمایشگر به بدنه را در گوشی‎های برتر خود بالا ببرند ولی شیائومی واقعا پا را فراتر گذشته و رقابت را به سطح دیگری کشانده است. در گوشی شیائومی نسبت نمایشگر به بدنه ‎ 78درصد است که از ادعای اولیه‎ی این شرکت یعنی 91.3 درصد کمتر است، ولی باز هم به نسبت رقبا باعث می‎شود شیائومی در جایگاه بسیار بالاتری قرار گیرد. براساس آخرین شایعات، نسل بعدی گوشی Mi Mix این نسبت را حتی بیشتر افزایش داده و 93 درصد از ابعاد کلی گوشی متعلق به نمایشگر خواهد بود.

البته، با توجه به سابقه‎ی شیائومی که در اعلام اعداد غلو می‎کند، احتمالا دوباره این عدد از مقدار اصلی بیشتر است. هم‎چنین، با توجه به ذات شایعه‎ بودن این خبر، نباید نسبت به آن هیجان زیادی نشان داد. با این‎وجود، گوشی Galaxy S8 در پیش رو با داشتن Infinity Display دیده می‎شود و از طرف دیگر نمایشگر LG G6 در نمای جلویی بدون دکمه است تا مشخص شود که شرکت‎های بزرگ جنگ خود را به سمت حذف کلیدهای فیزیکی و حواشی اطراف نمایشگر کشانده‎اند. همان‎طور که تعداد برندهای مشهور بیشتری گوشی‎های خود را هم‎پایه با روندهای فعلی دنیای طراحی ارائه می‎دهند، شیائومی با ارائه‎ی گوشی Mi Mix 2 قصد دارد که این رقابت‎ها را به چالش بکشد.

Mix 2 همانند با گوشی Mi Mix یک نسخه‎ی سرامیکی خواهد داشت و در چند ماه آینده به بازار می‎آید. یقینا به محض شنیدن جزئیات بیشتر در مورد این دستگاه خوانندگان را در جریان خواهیم گذاشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال