هدست واقعیت مجازی شیائومی رسماً معرفی شد

بسیاری از ما شیائومی را یک سازنده‌ی موفق گوشی‌های‌هوشمند می‌شناسیم و از دیگر محصولات این شرکت اطلاعات کمتری داریم. شیائومی در عرصه‌های مختلفی از تکنولوژی فعالیت دارد و حالا هدست واقعیت مجازی جدیدی را معرفی کرده تا شاید با قیمت ارزان آن، این تکنولوژی نیز بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد. شیائومی از گوشی‌های‌هوشمند […]

بسیاری از ما شیائومی را یک سازنده‌ی موفق گوشی‌های‌هوشمند می‌شناسیم و از دیگر محصولات این شرکت اطلاعات کمتری داریم. شیائومی در عرصه‌های مختلفی از تکنولوژی فعالیت دارد و حالا هدست واقعیت مجازی جدیدی را معرفی کرده تا شاید با قیمت ارزان آن، این تکنولوژی نیز بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد. شیائومی از گوشی‌های‌هوشمند گرفته تا پلو پز و دوچرخه‌های هوشمند محصولات متفاوتی را تقدیم به دنیای تکنولوژی کرده و قیمت مناسب هم، اصلی‌ترین ویژگی‌های محصولات این شرکت به حساب می‌آید. شیائومی حالا با معرفی هدست واقعیت مجازی خود، در این عرصه نیز وارد شده و می‌خواهد شانس خود را با این تکنولوژی نیز امتحان کند؛ هدست واقعیت مجازی شیائومی از مدت‌ها پیش شایعه‌اش بر سر زبان‌ها پیچیده بود و حالا امروز به صورت رسمی معرفی شد.

هدست واقعیت مجازی شیائومی رسماً معرفی شد

هدست واقعیت مجازی شیائومی که امروز در کشور چین به صورت رسمی معرفی شد Xiaomi Mi VR Play نام گرفته است. شیائومی قابلیت جدیدی را به این هدست اضافه کرده و آن‌ را زیپ‌دار معرفی کرده است! دقیقا همانند یک کیف مسافرتی که دارای زیپ‌های فراوانی است، این هدست نیز به یک نوع زیپ تجهیز یافته تا در صورتی که کاربر برای مدت طولانی از آن استفاده نمی‌کند و برای محافظت بیشتر از آن، هدست را به طور کامل می‌بندد. شیائومی در این هدست از پارچه‌ای با جنس Lycra استفاده کرده که به گفته‌ی شرکت، نه‌تنها باعث سبک‌وزن شدن آن شده بلکه هیچ‌گونه آسیبی را نیز به پوست وارد نمی‌کند. هدست واقعیت مجازی شرکت شیائومی، گوشی‌های 4.7 تا 5.7 اینچی را پشتیبانی خواهد کرد؛ بنابراین گوشی Mi Max شیائومی، از این هدست پشتیبانی نمی‌کند.

هدست واقعیت مجازی شیائومی رسماً معرفی شد

شیائومی در محصول جدید خود از لنزهای کروی‌شکل ضد تابش استفاده کرده که به گفته‌ی این شرکت، تصاویر را با وضوح بالایی نشان می‌دهند. در قسمت بالایی این محصول، دکمه‌ای فلزی قرار گرفته و شیائومی به همراه این هدست، برنامه‌ای مخصوص واقعیت مجازی را هم منتشر کرده تا کاربران بتوانند تصاویر مختلفی را نظیر فیلم‌های سه‌بعدی، بازی‌ها و محتوای دیگر توسط این برنامه و هدست معرفی شده، مشاهده کنند. این هدست در نسخه‌ها و رنگ‌های متفاوتی وارد بازار خواهد شد و ابعاد آن نیز 201 در 107 در 91 میلی‌متر اعلام شده و تنها 208 گرم وزن دارد. توجه داشته باشید که فعلا شیائومی این محصول را در دسترس همگان قرار نداده و برای مطمئن شدن از کیفیت محصول، این هدست به صورت نسخه‌ی آزمایشی برای برخی از افراد منتشر شده است. شیائومی قصد دارد این هدست را تنها با قیمت 7 دلار برای فروش قرار دهد تا در نهایت، کاربران بتوانند از هدست واقعیت مجازی با قیمتی بسیار مناسب بهره‌مند شوند.

هدست واقعیت مجازی شیائومی رسماً معرفی شد هدست واقعیت مجازی شیائومی رسماً معرفی شد

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال