میکس فولد ۲ شیائومی با طراحی تاشو به سمت داخل باریک ترین دستگاه بازار خواهد بود

یک افشاگر فناوری مدعی شد گوشی می میکس فولد ۲ شیائومی که به سمت داخل تا می شود سبک ترین دستگاه تاشدنی بازار محسوب خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به زودی شیائومی از جدیدترین گوشی تاشدنی خود رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد این گوشی در زمان عرضه از باریک […]

یک افشاگر فناوری مدعی شد گوشی می میکس فولد ۲ شیائومی که به سمت داخل تا می شود سبک ترین دستگاه تاشدنی بازار محسوب خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به زودی شیائومی از جدیدترین گوشی تاشدنی خود رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد این گوشی در زمان عرضه از باریک ترین و سبک ترین دستگاه های تا شدنی محسوب شود. یک کاربر توییتر به نام Ice Universe در صفحه اخیر خود از این مزیت گوشی جدید شیائومی نامبرده و گفته است احتمالاً میکس فولد ۲ میتواند در بازار رقبای دیگر مانند گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ موفق تر باشد. هنوز مشخصات فنی و رسمی این گوشی به طور کامل منتشر نشده است.

شیائومی در گوشی تاشدنی خود از فرم فکتور بهبود یافته نسبت به نسل قبل استفاده کرده است و همچنین نسبت به نسل اول کمی کوتاه تر خواهد بود. طبق خبرهایی که اخیراً به صورت شایعه منتشر شده شیائومی می میکس فولد ۲ دارای نمایشگر ۸.۱ اینچی از نوع امولد و لولای بهبود یافته خواهد بود. زمان عرضه گوشی نیز احتمالاً اواخر بهار تا اواسط تابستان انجام می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال