گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۳ در تاریخ ۱۱ آگوست معرفی می شود

گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۳ قرار است در تاریخ ۲۰ مرداد ماه امسال رونمایی شود. طبق اطلاعات منابع چینی مشخصات فنی این گوشی هوشمند تاشو پیش از عرضه فاش شده است. شماره بدنه این گوشی به تاریخ آگوست برای عرضه اشاره می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیستم عامل MIUI […]

گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۳ قرار است در تاریخ ۲۰ مرداد ماه امسال رونمایی شود. طبق اطلاعات منابع چینی مشخصات فنی این گوشی هوشمند تاشو پیش از عرضه فاش شده است. شماره بدنه این گوشی به تاریخ آگوست برای عرضه اشاره می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیستم عامل MIUI در گوشی جدید تاشو از حضور آن تنها در بازارهای چینی حکایت دارد.

طبق اطلاعات فاش شده شیائومی میکس فولد ۳ به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع اولد و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد بود. همچنین نمایشگر تاشو آن با ابعاد ۸.۰۲ اینچ از نوع اولد و با نرخ نوسازی 120 هرتز است. روی هر دو نمایشگر نیز یک حفره قرار دارد. میکس فولد ۳ به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ رم از نوع LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی از نوع USF4. 0 مجهز است.

این مدل از گوشی با رم ۱۶ گیگابایتی و یک حافظه ۱ ترابایتی عرضه می شود. مهمترین ویژگی این گوشی سیستم دوربین چهارگانه است که به شرکت لایکا تعلق دارد. احتمالاً دوربین های آن شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض به همراه لنز تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین در کنار آنها یک لنز پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی نیز قرار دارد. با توجه به لنز های به کار رفته این ماژول دوربین از قابلیت‌های تصویربرداری خوبی برخوردار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال