نوت بوک شیائومی ۶ مرداد معرفی می‌شود

خبرهایی از چین به گوش می‌رسد که شیائومی، یکی از پرطرفدارترین برندهای این کشور در عرصه‌ی تکنولوژی، می‌خواهد نوت‌بوک خود را در تاریخ 6 مرداد با برگزاری رویدادی به طور رسمی معرفی کند. شیائومی که در 6 مرداد رویدادی را برای معرفی جدیدترین گوشی‌های‌هوشمند خود از جمله Redmi Note 4 و Mi Note 2 برگزار می‌کند، […]

خبرهایی از چین به گوش می‌رسد که شیائومی، یکی از پرطرفدارترین برندهای این کشور در عرصه‌ی تکنولوژی، می‌خواهد نوت‌بوک خود را در تاریخ 6 مرداد با برگزاری رویدادی به طور رسمی معرفی کند. شیائومی که در 6 مرداد رویدادی را برای معرفی جدیدترین گوشی‌های‌هوشمند خود از جمله Redmi Note 4 و Mi Note 2 برگزار می‌کند، قصد دارد در کنار این گوشی‌ها، نوت‌بوک خود را نیز به طور رسمی به علاقه‌مندان نشان دهد.

از ویژگی‌های مطرح فاش شده در مورد نوت‌بوک شرکت شیائومی می‌توان به استفاده از پردازنده‌ی Atom شرکت اینتل و جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز اشاره کرد. گفته شده نوت‌بوک شیائومی دارای دو ویژگی منحصر به فرد خواهد بود و آن هم، باریک بودن این نوت‌بوک به همراه باتری بسیار قدرت‌مند است. شایعاتی که در روزهای قبل منتشر شدند، حکایت از این موضوع داشتند که نوت‌بوک شیائومی در سه نسخه‌ی 12.5، 13.3 و 15.6 اینچی عرضه می‌شود و انتظار می‌رود نسخه‌ی اول در ابتدا وارد بازار شود و همانند مک‌بوک‌های شرکت اپل، از وب‌کم نیز پشتیبانی کند.

نوت‌بوک‌های شرکت شیائومی که در ابتدا قرار بود در نیمه‌ی اول سال 2016 به طور رسمی معرفی شوند به دلایل نامعلومی، زمان معرفی آن‌ها به نیمه‌‌ی دوم سال جاری موکول شد و حالا به نظر می‌رسد 6 مرداد زمان مناسبی برای معرفی آن‌ها باشد.

مدیرعامل این شرکت چینی، Lei Jun در روزهای گذشته خبر از معرفی گجت‌های جدید شیائومی در رویداد 6 مرداد داده بود و حالا با فاش شدن مشخصات نوت‌‌بوک شیائومی، به نظر می‌رسد این شرکت سوپرایزهای بیشتری را در این رویداد برای کاربران خود در نظر داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال