تصاویر جدید منتشر شده از Redmi 4 شیائومی از حذف دکمه‌ فیزیکی Home خبر می‌دهند

طی سال‌های اخیر، گوشی‌های‌هوشمند Redmi شیائومی به محبوبیت بالایی میان کاربران دست یافته‌اند و شیائومی با فروش خیره کننده‌ی 110 میلیونی گوشی‌های Redmi تا امروز، توانسته این گوشی‌ها را در میان کاربران جا دهد. این شرکت چینی در سال جاری گوشی‌های Redmi 3، Redmi 3s،  Redmi 3s Prime،  Redmi Pro ،Redmi Note 3 و Redmi 3 Pro را […]

طی سال‌های اخیر، گوشی‌های‌هوشمند Redmi شیائومی به محبوبیت بالایی میان کاربران دست یافته‌اند و شیائومی با فروش خیره کننده‌ی 110 میلیونی گوشی‌های Redmi تا امروز، توانسته این گوشی‌ها را در میان کاربران جا دهد. این شرکت چینی در سال جاری گوشی‌های Redmi 3، Redmi 3s،  Redmi 3s Prime،  Redmi Pro ،Redmi Note 3 و Redmi 3 Pro را معرفی کرده و به نظر می‌رسد باز هم باید منتظر گوشی‌های Redmi این شرکت باشیم. حال تصاویر جدیدی منتشر شده از گوشی جدید این شرکت،‌ Redmi 4، نشان می‌دهد که جانشین گوشی Redmi 3 که دی‌ماه امسال به صورت رسمی معرفی شد، دیگر دارای دکمه‌ی فیزیکی Home نخواهد بود و طراحی متفاوت‌تری را از سوی شیائومی در این گوشی شاهد خواهیم بود.

در تصاویر منتشر شده‌ی امروز، می‌توان نگاهی کلی‌تر به طراحی گوشی بعدی شرکت شیائومی انداخت؛ چنانچه در تصاویر هم مشاهده می‌کنید، Redmi 4 شیائومی دارای بدنه‌ای فلزی بوده و نمایشگر آن به صورت 2.5D دارای کمی خمیدگی هم خواهد بود. حسگر اثر انگشت در پشت گوشی تعبیه شده و سه دکمه‌ی معروف اندرویدی هم به صورت لمسی در پایین نمایشگر گنجانده شده‌اند. به‌هر‌حال از این لحاظ به نظر می‌رسد که گوشی Redmi 4 دارای طراحی متفاوتی نسبت به سری‌ گوشی‌های قبلی این شرکت از جمله Redmi 3 نخواهد بود اما حذف دکمه‌ فیزیکی در این گوشی، حاکی از طراحی مدرن آن دارد.

از طراحی گوشی که بگذریم، به مشخصه‌های فنی آن که چند وقت پیش فاش شده بود می‌رسیم. بر این اساس،‌ شیائومی در گوشی جدید خود از چیپست 64 بیتی ساخته شده توسط مدیاتک موسوم به Helio P10 استفاده می‌کند که این چیپست به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای مجهز شده است. 2 گیگابایت میزان حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت فضای داخلی از دیگر مشخصه‌های گوشی مورد بحث ما به شمار می‌روند. در این گوشی اندروید 6 مارشمالو نصب خواهد شد که رابط کاربری شیائومی، MIUI 8، به صورت پیش‌فرض بر روی آن قرار می‌گیرد. دیگر دکمه‌های فیزیکی مربوط به این گوشی در سمت راست گوشی گنجانده می‌شوند و سمت چپ این گوشی را هم درگاه سیم‌کارت تشکیل خواهد داد. فعلا اطلاعات بیشتری از این گوشی در دسترس نیست اما انتظار می‌رود گوشی جدید شیائومی که حدودا 100 دلار قیمت خواهد داشت، طی هفته‌های جاری به صورت رسمی معرفی و روانه بازار شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال