فروش فوق العاده گوشی شیائومی ردمی نوت 2

شیائومی بار دیگر توانسته به موفقیت بزرگی دست یابد. این کمپانی چینی با داشتن سیاستی درست در قیمت گذاری محصولات خود توانسته بار دیگر رکورد فروش گوشی‌های هوشمند خود را بشکند. در گذشته گوشی‌هایی همچون ردمی 2 و 2A توانسته بودند به فروش باورنکردنی 13 میلیون دستگاه دست یابند و حالا نوبت ردمی نوت 2 […]

شیائومی بار دیگر توانسته به موفقیت بزرگی دست یابد. این کمپانی چینی با داشتن سیاستی درست در قیمت گذاری محصولات خود توانسته بار دیگر رکورد فروش گوشی‌های هوشمند خود را بشکند. در گذشته گوشی‌هایی همچون ردمی 2 و 2A توانسته بودند به فروش باورنکردنی 13 میلیون دستگاه دست یابند و حالا نوبت ردمی نوت 2 شده تا بار دیگر اخبار دنیای تکنولوژی را به خود اختصاص دهد.

در ماه گذشته کمپانی شیائومی اعلام کرد که تنها در عرض 12 ساعت موفق به فروش بیش از 800هزار گوشی هوشمند ردمی نوت 2 شده است. حال در جدیدترین گزارش‌های منتشر شده و تا تاریخ 5سپتامبر شائومی توانسته 1.5 میلیون ردمی نوت 2 را به فروش برساند. با توجه به آمارهای منتشر شده می‌توان این انتظار را داشت که با سرعت کنونی، شیائومی بتواند به آمار باورنکردنی فروش 10 میلیون گوشی هوشمند تا پایان سال 2015 دست یابد. قیمت این گوشی به قدری خوب است که شاید کمتر کسی انتظار چنین قیمتی از آن را داشته باشد.

چیپست قرار گرفته بر روی این گوشی ساخته شده‌ی کمپانی مدیاتک Helio X10 می‌باشد.  هشت هسته پردازنده‌ی Cortex-A53 بر روی این چیپست قرار گرفته است. نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و باتری با ظرفیت 3,060 میلی آمپری نیز بر روی گوشی قرار داده شده است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به رم 2 گیگابایتی آن اشاره کرد.

سنسور تعبیه شده برای دوربین اصلی و جلوی گوشی به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسل می‌باشد. رابط کاربری MIUI 7 نیز وظیفه‌ی اجرای روان‌تر نرم افزاری‌های اندرویدی را بر عهده گرفته. طراحی گوشی نیز از ظرافت خاصی برخوردار است و در رنگ‌های مختلفی نیز منتشر شده است.

فروش فوق العاده این گوشی در حالی به دست آمده که ردمی نوت 2 تنها در بازارهای محلی به فروش رسیده است. این بدان معناست که با وجود تقاضای بسیار زیاد در عرصه‌ی بین الملل، شیائومی هنوز تصمیمی برای عرضه‌ی جهانی گوشی نگرفته است. شاید با عرضه‌ی جهانی گوشی‌های شیائومی و تلاش بیشتر این کمپانی شاهد پیشرفت هر چه سریع‌تر آن باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال