آبگرمکن هوشمند شیائومی دسترسی به آب گرم را در سریعترین زمان امکان پذیر می کند

شیائومی روز گذشته از محصول جدید خود به عنوان آبگرمکن هوشمند MIJIA Zero رونمایی کرد که به واسطه استفاده از سیستم های پیشرفته می تواند استفاده از آب گرم را در سریعترین زمان ممکن کند. بدین ترتیب مشتریان این آبگرمکن می‌توانند آب گرم مورد نیاز را در در سریع ترین زمان در اختیار داشته باشند. […]

شیائومی روز گذشته از محصول جدید خود به عنوان آبگرمکن هوشمند MIJIA Zero رونمایی کرد که به واسطه استفاده از سیستم های پیشرفته می تواند استفاده از آب گرم را در سریعترین زمان ممکن کند. بدین ترتیب مشتریان این آبگرمکن می‌توانند آب گرم مورد نیاز را در در سریع ترین زمان در اختیار داشته باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آبگرمکن‌گازی جدید شیائومی به دلیل تهیه آب گرم در محفظه اصلی خود همیشه در سریع ترین زمان ممکن می تواند آب گرم تولید کند. مخزن آن یک مخزن ۱۸ لیتری است و کلیه آب موجود در این مخزن و حتی داخل لوله ها برای نیاز کاربران سریعاً گرم خواهد شد. به طوری که کاربران در زمان باز کردن شیر آب از وجود آب گرم در مخزن مطمئن خواهند بود.

 این آبگرم کن قابل حمل برای نصب به تعویض لوله ها نیاز ندارد و همچنین پمپ برگشت نیز در زمان تعویض نیاز نخواهد بود. در این آبگرمکن از پمپ آب با فرکانس متغیر DC استفاده شده به طوری که امکان انتخاب حالت های تقویت کننده مختلف وجود دارد. به گفته شیائومی سه ویژگی اصلی کنترل دما در این آبگرمکن هوشمند در نظر گرفته شده است. به طوری که می توان دما را با تفاوت نیم درجه سلسیوس نیز کنترل کرد.

 این ویژگی از تغییر ناگهانی دمای آب در هنگام خاموش روشن کردن آبگرمکن جلوگیری میکند. سیستم کنترل آتش این آبگرمکن نیز به کنترل دقیق تر میزان گرمای آب کمک خواهد کرد. به طوری که در صورت نیاز به دمای کمتر قدرت آتش این دستگاه نیز به طور خودکار کاهش پیدا کرده و می توان آن را تا دمای ۳۵ درجه سلسیوس نیز کاهش داد. در تنظیمات این دستگاه از چهار حالت استحمام برای بزرگسالان، شستشوی راحت، کودکان و استفاده در آشپزخانه استفاده شده که همگی آنها به طور خودکار انجام خواهد شد. این دستگاه هوشمند قابلیت اتصال به دیگر دستگاه‌های هوشمند موجود در خانه مانند قفل های هوشمند را دارا است و تنها ۳۷۶ دلار قیمت خواهد داشت.

منبع خبر آژانس خبری تکنا

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال