شیائومی از اسکوتر الکتریکی Mijia رونمایی کرد؛ سیستم ترمز دوگانه

شیائومی از جدیدترین وسیله‌ی الکتریکی خود رونمایی کرد؛ شاید با شنیدن عبارت وسیله‌ی الکتریکی خودروی برقی به ذهن شما خطور کند اما باید بگوییم که محصول جدید شیائومی، اسکوتری برقی بوده که Mijia نام گرفته است. محصول جدید شیائومی حتی از اسکوتر قبلی این شرکت موسوم به  QiCycle نیز کوچک‌تر به نظر می‌رسد. اسکوتر برقی Mijia که روز […]

شیائومی از جدیدترین وسیله‌ی الکتریکی خود رونمایی کرد؛ شاید با شنیدن عبارت وسیله‌ی الکتریکی خودروی برقی به ذهن شما خطور کند اما باید بگوییم که محصول جدید شیائومی، اسکوتری برقی بوده که Mijia نام گرفته است. محصول جدید شیائومی حتی از اسکوتر قبلی این شرکت موسوم به  QiCycle نیز کوچک‌تر به نظر می‌رسد. اسکوتر برقی Mijia که روز گذشته به صورت رسمی روانه بازار شده تنها ۲۹۰ دلار قیمت دارد.

به لطف باتری ۲۸۰ واتی این محصول، اسکوتر الکتریکی Mijia می‌تواند شخص ۷۵ کیلوگرمی را تا  کیلومتر جابه‌جا کند. حداکثر سرعت این مصحول، ۲۵ کیلومتر در ساعت است و شیائومی از دو سیستم ترمز پیشرفته‌ی KERS و E-ABS استفاده کرده تا اسکوتر برقی این شرکت بتواند طی ۴ متر به طور کامل متوقف شود.

اسکوتر جدید شرکت شیائومی تنها در عرض ۳ ثانیه تا می‌شود و وزن آن نیز به  12.5 کیلوگرم می‌رسد. شیائومی دو رنگ سفید و مشکی را برای محصول مورد اشاره در نظر گرفته است.

شیائومی در کنار این محصول، برنامه‌ی مخصوص را برای گوشی‌های‌هوشمند عرضه کرده است. بنابراین کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند به سرعت کنونی خود دست یابند یا از میزان باتری باقی‌مانده مطلع شوند. علاوه بر این، برنامه‌ی مخصوص این اسکوتر در صورت به‌روز مشکل در سیستم این وسیله کاربر را در سریع‌ترین زمان ممکن آگاه می‌سازد.

 

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال