پتنت جدید شیائومی یک موبایل رول شدنی را نشان می‌دهد

اخیرا شیائومی پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که مربوط به یک گوشی هوشمند با نمایشگر رول شونده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت جدید شیائومی با نمایشگر رول شونده گوشی هوشمند ارتباط دارد. این نمایشگر طرحی شبیه به طومار دارد و رندرهای منتشر شده از آن نشان می دهد دستگاه […]

اخیرا شیائومی پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که مربوط به یک گوشی هوشمند با نمایشگر رول شونده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت جدید شیائومی با نمایشگر رول شونده گوشی هوشمند ارتباط دارد. این نمایشگر طرحی شبیه به طومار دارد و رندرهای منتشر شده از آن نشان می دهد دستگاه جدید دارای قسمتی ستون مانند است که روی آن نمایشگر منعطف قرار داده شده است.

در این پتنت مشخص نشده است که افزایش ابعاد نمایشگر بصورت خودکار انجام خواهد شد یا بصورت دستی. البته ثبت پتنت ها تنها خلاقیت شرکت ها رانشان می دهد و ممکن است هرگز به یک دستگاه واقعی برای عرضه تبدیل نشود. در حال حاضر مشخصات دقیق تری از پتنت مربوط به گوشی رول شونده شیائومی منتشر نشده است.

پیش از این نیز دستگاه های مختلفی با نمایشگرهای رول شونده به ثبت رسیده بود. یکی از این پتنت ها به ال جی تعلق داشت. این شرکت چند سال پیش تلویزیونی با این قابلیت ساخته بود. همچنین پیش از خروج از بازار موبایل این شرکت روی یک گوشی رول شدنی کار میکرد. سامسونگ نیز مدل مفهومی از یک گوشی هوشمند رول شدنی را ساخته و به نمایش گذاشته بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال