محصول هوشمند بعدی شیائومی ماشین لباسشویی است

به نظر می‎رسد بلندپروازی‎های شرکت چینی شیائومی که یکی از شرکت‎های استارت‎آپ محبوب در این کشور و حالا در جهان به شمار می‎رود، تمامی ندارد چون طبق اخباری که به گوش می‎رسد این شرکت امروز به معرفی محصول جدید خود از طریق اپلیکیشن مخصوص این شرکت در رابطه با تامین سرمایه‎ی جمعی، خواهد پرداخت. با […]

به نظر می‎رسد بلندپروازی‎های شرکت چینی شیائومی که یکی از شرکت‎های استارت‎آپ محبوب در این کشور و حالا در جهان به شمار می‎رود، تمامی ندارد چون طبق اخباری که به گوش می‎رسد این شرکت امروز به معرفی محصول جدید خود از طریق اپلیکیشن مخصوص این شرکت در رابطه با تامین سرمایه‎ی جمعی، خواهد پرداخت. با آن‎که هنوز باید منتظر اعلام رسمی این شرکت در رابطه با نوع محصول مورد نظر باشیم ولی با توجه به تیزرها و اشاراتی که در اپلیکیشن محصولات هوشمند خانگی این شرکت به چشم می‌‎خورد و بر روی شبکه‎ی اجتماعی چینی Weibo منتشر شده‎اند می‎توان نتیجه گرفت که این محصول یک ماشین لباسشویی مینی خواهد بود.

اپلیکیشن محصولات هوشمند خانگی Mi در صفحه‎ی اصلی خود تیزرهایی را به نمایش گذاشته است که تایید می‎کنند روز 10 صبح 26 مردادماه این شرکت از محصول جدیدی رونمایی خواهد کرد. این تیزرها تمرکز بر قابلیت تمیزکنندگی این محصول دارند و در نتیجه می‎توان گفت که محصول مورد نظر یک ماشین لباسشویی هوشمند باشد. با این وجود، اگر این مدارک ضمنی نمی‎توانند اثبات‎ کننده‎ی چیزی باشند، باید بگوییم که اکانت رسمی شرکت MINIJ در این شبکه‎ی اجتماعی (یک تولیدکننده‎ی ماشین‎های لباسشویی و یخچال) تیزرهای شیائومی را در طول چند روز گذشته فوروارد و در رابطه با آن‎ها نظر ‎داده است. این قضیه را می‎توان فرضیه‎ای دیگر برای این دانست که این محصول در واقع یک ماشین لباسشویی است و توسط شرکت MINIJ تولید خواهد شد.

شرکت MINJI

ما، هرگونه خبر رسمی که در این رابطه منتشر شود را در اختیار شما قرار خواهیم گذاشت.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال