شیائومی دوربین سلفی گوشی هوشمند Mi 4c خود را با آیفون 6 مقایسه می‌کند

تاکنون از زبان مدیران شیائومی، درباره محصول جدید این شرکت، گوشی‌هوشمند Mi 4c که در راه است، بسیار شنیده‌ایم. در همین حال، امروز مدیرعامل این شرکت چینی‌تبار، Lee Bin رجزخوانی‌هایی را در مورد دوربین 5 مگاپیکسلی جلوی این گوشی انجام داده است. بر اساس گفته‌های Bin، دوربین سلفی این دستگاه، قادر است تا عکس‌های عریضی […]

تاکنون از زبان مدیران شیائومی، درباره محصول جدید این شرکت، گوشی‌هوشمند Mi 4c که در راه است، بسیار شنیده‌ایم. در همین حال، امروز مدیرعامل این شرکت چینی‌تبار، Lee Bin رجزخوانی‌هایی را در مورد دوربین 5 مگاپیکسلی جلوی این گوشی انجام داده است.

بر اساس گفته‌های Bin، دوربین سلفی این دستگاه، قادر است تا عکس‌های عریضی تا زاویه 85 درجه‌ ارائه دهد که این میزان تقریباً معادل یک لنز 24 میلی‌متری بوده و می‌توان حدود 6 الی 7 نفر را در تصاویر سلفی جای داد.

mi_4c

از سوی دیگر Bin در صفحه شخصی خود در سایت Weibo، یک تصویر سلفی گرفته‌شده با دوربین آیفون 6 را هم قرار داده و آن را با دوربین سلفی Mi 4C مقایسه کرده است. با دیدن این تصویر، مشاهده خواهید کرد که لنز زاویه عریض Mi 4C قادر است چند نفر را به خوبی در قالب یک قاب جای دهد. ظاهراً دوربین سلفی Mi 4C به یک تایمر هم مجهز شده تا امر تصویربرداری را آسان‌تر کند. بد نیست بدانید که این محصول شیائومی یک دوربین 13 مگاپیکسلی را هم در قاب پشتی خود جای داده است.

Super-wide-angle-lens-allows-more-people-to-fit-into-a-selfie-than-the-front-camera-on-the-iPhone-6

این گوشی‌هوشمند که فردا به صورت رسمی رونمایی خواهد شد، قرار است نسخه پایه آن با 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، در رنگ صورتی و با قیمتی در حدود 200 دلار به بازار عرضه شود. هفته گذشته در اخبار آمده بود که یک مدل رده‌بالاتر از این گوشی هم با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی هم عرضه خواهد شد که قیمتی در حدود 235 دلار خواهد داشت. احتمال این وجود دارد که یک مدل دیگر هم با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی وجود داشته باشد.

Xiaomi-Mi-4c-will-have-a-pink-color-option

نکته جالب اینجاست که گفته شده تنها 100000 دستگاه از Mi 4c تولید خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که پس از رونمایی شیائومی از محصول جدیدش، چقدر از این گفته‌ها صحت داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال