ربات گفتگوی یاهو کاربران را در تنظیم برنامه‎های زمانی خانوادگی یاری می‎کند

ممکن است به نظر برسد که یاهو درگیر اثرات مخرب رسوایی‎های مربوط به هک ایمیل‎های شرکت شده و هم‎چنین از طرف دیگر منتظر است اپراتور آمریکایی ورایزون معامله‎ی خرید آن را به انجام برساند، ولی آن‎ها ظاهرا مدتی از وقت خود را نیز به توسعه‎ی یک نرم‎افزار جالب اختصاص داده است. محصول جدید یاهو کاپیتان (Captain) نامیده می‎شود […]

ممکن است به نظر برسد که یاهو درگیر اثرات مخرب رسوایی‎های مربوط به هک ایمیل‎های شرکت شده و هم‎چنین از طرف دیگر منتظر است اپراتور آمریکایی ورایزون معامله‎ی خرید آن را به انجام برساند، ولی آن‎ها ظاهرا مدتی از وقت خود را نیز به توسعه‎ی یک نرم‎افزار جالب اختصاص داده است.

محصول جدید یاهو کاپیتان (Captain) نامیده می‎شود و الزاما یک دستیار chatbot (رباط چت‎کننده) مبتنی بر متن است که می‎تواند به شما کمک کند تا برنامه‎های زمانی خانوادگی و وظایف خود را ساده‎تر انجام دهید. با آن‎که طیف وسیعی از اپلیکیشن‎ها با قابلیت‎های مشابه یا حتی بهتر (نظیر Google Home یا الکسای آمازون) در حال حاضر وجود دارد اما مزیت Captain به نسبت آن‎ها این است که برای عملکرد خود نیاز به یک اپلیکیشن اختصاصی ندارد. این محصول به جای آن از پیامک استفاده می‎کند، سرویسی که عملا توسط هر گوشی که در طول 25 سال گذشته ساخته شده است پشتیبانی می‎شود.

این محصول در حال حاضر در اختیار کاربران آمریکایی قرار دارد و آن‎ها برای شروع باید پیامک “Hi” را به شماره‎ی 773-786 ارسال کنند تا Captain با دستور‎العمل‎هایی به کاربر کمک ‎کند دوستان یا اعضای خانواده را به گروهشان خود اضافه کنند. سپس، آن‎ها فقط کافی است که به این شماره‎ی اختصاصی زمان ایجاد وظایفی نظیر یادآورهایی برای قرار ملاقات‎ها یا لیست خرید پیامکی ارسال کنند و این ربات سایر کارها را انجام دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال