یاهو با هوش مصنوعی قابلیت های جدیدی به کاربران ارائه می کند

بیانیه جدید یاهو نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد از طریق هوش مصنوعی قابلیت‌های جدیدی را به سرویس ایمی لخود اضافه کند. بدین ترتیب کاربرند را از این سرویس استفاده کرده و ایمیل بزنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی کاربردهای بسیار زیادی در حوزه ایمیل دارد. به طوری که از […]

بیانیه جدید یاهو نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد از طریق هوش مصنوعی قابلیت‌های جدیدی را به سرویس ایمی لخود اضافه کند. بدین ترتیب کاربرند را از این سرویس استفاده کرده و ایمیل بزنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی کاربردهای بسیار زیادی در حوزه ایمیل دارد. به طوری که از این فناوری در نوشتن ایمیل و ویرایش آن استفاده می‌شود. ابزارهای مبتنی بر چت بات ChatGPT می‌توانند در نوشتن ایمیل به کاربران کمک کنند. یاهو با به کارگیری هوش مصنوعی به طور مستقیم در سرویس های خود کار ایمیل زدن را برای کاربران راحت میکند.

این شرکت از سرویس گوگل کلاد برای اضافه کردن قابلیت هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد. پیش از این قابلیت های مصنوعی یاهو در نسخه ios عرضه شده بود. اما اکنون دیگر کاربران از جمله کاربران وب نیز به آن دسترسی خواهند داشت.از قابلیت های مهم یاهو Shopping saver است. این سرویس می تواند با پیدا کردن کدهای تخفیف و اعتبار مجازی در ایمیل‌های صندوق ورودی به کاربران کمک کند. این سرویس تنها در یاهو میل عرضه شده و می‌تواند در زمان و هزینه صرفه‌جویی کند. از طرفی اضافه شدن هوش مصنوعی به یاهو می‌تواند قابلیت‌های آن را افزایش داده و کاربر به جای یافتن از طریق کلید واژه تنها از طریق سوال به مطالب مورد نیاز دست پیدا خواهد کرد.

همچنین دستیار جدید هوش مصنوعی در سرویس یاهو می تواند به کاربران کمک می‌کند تا بهترین متن را برای ایمیل انتخاب کنند. امکان خلاصه نویسی و استخراج نکات مهم از ایمیل نیز وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال