یاهو امیدواراست پسوردتان را فراموش کنید!

توییتر تنها غول اینترنتی نیست که یک کلید یدکی برای یادآوری دوباره پسورد به شما می‌دهد. به تازگی یاهو فرایند ورود اختیاری را ارائه داده است که کلمه‌عبور تقاضا شده شخص را ارسال می‌کند. پس از ثبت‌نام هر زمان که نیاز به ورود به حساب باشد، یاهو یک پسورد تک‌کاربره در تلفن همراه به افراد […]

توییتر تنها غول اینترنتی نیست که یک کلید یدکی برای یادآوری دوباره پسورد به شما می‌دهد. به تازگی یاهو فرایند ورود اختیاری را ارائه داده است که کلمه‌عبور تقاضا شده شخص را ارسال می‌کند. پس از ثبت‌نام هر زمان که نیاز به ورود به حساب باشد، یاهو یک پسورد تک‌کاربره در تلفن همراه به افراد تحویل خواهد داد. با این امکان به سادگی از ربودن اکانت جلوگیری به عمل خواهد آمد و برای استفاده از آن دوری یا نزدیکی تلفن‌همراه از دستگاهی که قرار است بوسیله آن اتصال برقرار شود، اهمیتی ندارد.

در حال حاضر این گزینه فوق امنیتی تنها در ایالات متحده در دسترس کاربران است، اما قطعا مدت زیادی طول نخواهد کشید که این قابلیت خوب را در سایر کشورها نیز مشاهده خواهیم کرد.

از رمزنگاری end-to-end ایمیل که یاهو قول آن را داده بود نیز چنین خبر می‌رسد که هنوز در مسیر آماده‌سازی است.

این کمپانی اولین نسخه آزمایشی قفل‌کردن سیستم پیام‌رسانی خود را در SXSW آزمود و پس از اندکی، کد مبدا به تکنسین کنجکاو تحویل داده شد. برای عرضه این تکنولوژی هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده‌است، اما آنچه روشن است این است که مکالمات حساس یاهوی شما باید تا پایان امسال از چشمان کنجکاو محفوظ بماند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال