احتمالاً به زودی شاهد انتشار اینستاگرام و فیسبوک بدون تبلیغات با اشتراک ۱۴ دلاری خواهید بود

خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد متا قصد دارد نسخه اشتراک برای اتحادیه اروپا ارائه کند که با هزینه ماهانه ۱۴ دلار اینستاگرام یا فیسبوک را بدون تبلیغات در دسترس کاربران قرار دهد. به گزارش اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از رویترز متا روی طرح ماهانه حدود ۱۱ دلاری برای اشتراک ماهانه فیسبوک […]

خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد متا قصد دارد نسخه اشتراک برای اتحادیه اروپا ارائه کند که با هزینه ماهانه ۱۴ دلار اینستاگرام یا فیسبوک را بدون تبلیغات در دسترس کاربران قرار دهد.

به گزارش اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از رویترز متا روی طرح ماهانه حدود ۱۱ دلاری برای اشتراک ماهانه فیسبوک یا اینستاگرام کار می‌کند. همچنین در صورتی که این حساب به دسکتاپ متصل شود و یا برای گوشی‌های موبایل مورد استفاده قرار بگیرد مبلغ آن افزایش پیدا خواهد کرد.

متا پیش از این به دلیل تبلیغات در پلتفرم‌های خود توسط کمیسر حریم خصوصی داده‌های ایرلند به مبلغ ۳۹۰ میلیون یورو جریمه شده بود. به همین دلیل اکنون قصد دارد پیش از نمایش تبلیغات کسب و کارها رضایت کاربران اتحادیه اروپا را کسب کند. بدین ترتیب برخی از الزامات قانونی در حال تحول در این منطقه رعایت خواهد شد.

اکنون این شرکت قصد دارد با اعلام به رگولاتورهای اروپایی طرح بدون تبلیغات خود یا همان اشتراک بدون تبلیغات را در دسترس کاربران اروپایی قرار دهد.

طبق اعلام سخنگوی متا با وجود اعتقاد به سرویس‌های رایگان با پشتیبانی از تبلیغات شخصی‌سازی شده این شرکت همچنان گزینه‌هایی برای اطمینان از تبعیت از الزامات قانونی را بررسی خواهد کرد. این شرکت برای نخستین بار در ماه گذشته با هدف جلب رضایت رگولاتور‌های اروپایی از احتمال عرضه نسخه اشتراکی و بدون تبلیغات در فیسبوک و اینستاگرام خبر داده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال