زایس از معرفی سه لنز دوربین عکاسی جدید در هفته آینده خبر داد

طرفداران محصولات شرکت زایس، هفته آینده شاهد رونمایی این شرکت از سه محصول جدید خواهند بود. این سه محصول که لنزهای جدید این شرکت به حساب خواهند آمد براساس پست جدید حساب کاربری این شرکت در شبکه‌های اجتماعی توییتر و فیس‌بوک قرار است هفته آینده مورد رونمایی قرار گیرند. البته جالب است بدانید که بر […]

طرفداران محصولات شرکت زایس، هفته آینده شاهد رونمایی این شرکت از سه محصول جدید خواهند بود. این سه محصول که لنزهای جدید این شرکت به حساب خواهند آمد براساس پست جدید حساب کاربری این شرکت در شبکه‌های اجتماعی توییتر و فیس‌بوک قرار است هفته آینده مورد رونمایی قرار گیرند.

البته جالب است بدانید که بر طبق حرف‌های شنیده شده از یک منبع موثق (که البته این اطلاعات پیشتر در اختیار وب‌سایت sonyalpharumors قرار گرفته بود)، براساس تیزر بالا، شرکت زایس دوربین‌های جدیدی را معرفی نخواهد کرد. در واقع تیزر بالا اصلا مربوط به لنزهای جدید این شرکت نمی‌شود.

همان‌طور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید، تیزر مذکور نیز اطلاعات مناسب و کاملی در مورد قصد و هدف این شرکت در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد. تصویری با سایه‌های سه لنز با شکل‌های مختلف که دارای این عنوان هستند: “خب، خب! ما یک چیز بسیار مخصوص را برای شما آماده کرده‌ایم. منتظر خبر‌های بیشتر در این زمینه باشید! در هفته آینده، بیشتر در مورد این موضوع اطلاع پیدا خواهید کرد”.

وب‌سایت Nikon Rumors نیز در این مورد این طور اضافه می‌کند که یکی از این موارد ممکن است همان لنز Milvus 135mm f/2 Apo Sonnar باشد که قبلا شایعات و خبرهای بسیار زیادی در مورد آن شنیده بودیم. اما در نهایت شما در این زمینه نظرتان چیست و چه چیزی را حدس خواهید زد؟! لطفا نظرتان ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال