مشخصات گوشی Axon 7s منتشر شد؛ دوربین دوگانه و چیپست اسنپ‌دراگون 821

شرکت ZTE در نهایت اوراق کامل مشخصات گوشی Axon 7s را منتشر کرد تا با محصولی بهتر از انتظارات قبلی روبرو باشیم. ما از آپگرید به چیپست اسنپ‎دراگون 821 آگاه بودیم ولی سیستم دوربین دوگانه یقینا ما را شگفت‎زده کرد. هم‎چنان از دوربین 20 مگاپیکسلی (با پیکسل‎های 1.25 میکرومتری) استفاده شده ولی به همراه آن […]

شرکت ZTE در نهایت اوراق کامل مشخصات گوشی Axon 7s را منتشر کرد تا با محصولی بهتر از انتظارات قبلی روبرو باشیم. ما از آپگرید به چیپست اسنپ‎دراگون 821 آگاه بودیم ولی سیستم دوربین دوگانه یقینا ما را شگفت‎زده کرد.

هم‎چنان از دوربین 20 مگاپیکسلی (با پیکسل‎های 1.25 میکرومتری) استفاده شده ولی به همراه آن یک سنسور 12 مگاپیکسلی IMX368 شرکت سونی (پیکسل‎های 1 میکرومتری) نیز دیده می‎شود. به نظر می‎رسد هر دو دوربین دارای لنزهای روشن با نسبت کانونی f/1.8، فناوری فوکوس خودکار تشخیص فازی و قابلیت ضبط ویدئوهای 4K هستند. دوربین جلو البته تغییری نداشته و 8 مگاپیکسلی است.

جدا از چیپست اندکی سریع‎تر، گوشی ZTE Axon 7s در مقایسه با نسل قبلی خود مقدار رم بیشتر، 6 گیگابایت، نیز دارد. مشخص نیست این دستگاه در مدل 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد یا خیر، گرچه مدل 128 گیگابایتی یقینا وجود دارد.

باتری نیز با اندکی افزایش گنجایش روبرو شده و از 3250 به 3400 میلی‎آمپرساعت افزایش یافته است تا از این نظر با گوشی OnePlus 3T مطابقت کند. برخلاف پرچم‎دار وان‎پلاس، گوشی‎هوشمند جدید ZTE از درگاه میکرو اس‎دی پشتیبانی می‎کند، نمایشگری با رزولوشن QHD دارد که با پلت‎فرم دی‎دریم گوگل سازگار است.

البته قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده است. احتمالا در مقایسه با مدل 128 گیگابایتی Axon 7، قیمت مشابه 500 دلار یا اندکی بیشتر را خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال