ZTE از گوشی Axon 7s با چیپست اسنپ‌دراگون 821 پرده برداشت

شرکت ZTE مدل جدیدی از گوشی Axon 7 را در قالب یک نسخه‎ی آپگرید شده عرضه کرده که مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 821 (به نسبت چیپست S820 مدل ابتدایی) است. گرچه، مشخص نیست که 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‎داخلی مدل قبلی نیز ارتقاء یافته است یا خیر. در واقع، انتشار خبر ZTE برای […]

شرکت ZTE مدل جدیدی از گوشی Axon 7 را در قالب یک نسخه‎ی آپگرید شده عرضه کرده که مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 821 (به نسبت چیپست S820 مدل ابتدایی) است. گرچه، مشخص نیست که 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‎داخلی مدل قبلی نیز ارتقاء یافته است یا خیر.

در واقع، انتشار خبر ZTE برای اهالی رسانه این قضیه را نشان می‎دهد ولی وب‎سایت این شرکت هنوز با مدل 7s به‎روزرسانی نشده است. ما متوجه شدیم که طراحی توری اسپیکر تغییر کرده است ولی اطلاعاتی مبنی بر هرگونه تغییر در اسپیکرهای استریو یا Dolby Atmos وجود ندارد.

می‎توان با خیال راحت فرض کرد که نمایشگر 5.5 اینچی آمولد با رزولوشن QHD نیز تغییر نیافته و از همان دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی با سیستم‎عامل اندروید 7.1 استفاده شده است.

شاید به نظر شما کمی برای استفاده از چیپست اسنپ‎دراگون 821 دیر است، اما اگر دقت کنید شرکت‎های ال‎جی، سونی، اچ‎تی‎سی و تعدادی دیگر پرچم‎دارهای خود را مجهز به این تراشه روانه‎ی بازار کردند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال