ساعت‎هوشمند ZTE Quartz رسما معرفی شد

اخیرا اخبار مختلفی منتشر شده مبنی بر این‎که شرکت ZTE در حال ساخت یک گجت پوشیدنی جدید است. گزارش‎ها اشاره به این داشتند که این شرکت یک ساعت‎هوشمند ارزان‎قیمت مجهز به سیستم‎عامل اندروید ویر 2.0 تولید خواهد کرد و حال شرکت ZTE امروز رسما آخرین محصول خود را تحت نام  Quartz معرفی کرد که اواخر […]

اخیرا اخبار مختلفی منتشر شده مبنی بر این‎که شرکت ZTE در حال ساخت یک گجت پوشیدنی جدید است. گزارش‎ها اشاره به این داشتند که این شرکت یک ساعت‎هوشمند ارزان‎قیمت مجهز به سیستم‎عامل اندروید ویر 2.0 تولید خواهد کرد و حال شرکت ZTE امروز رسما آخرین محصول خود را تحت نام  Quartz معرفی کرد که اواخر ماه جاری میلادی به بازار خواهد آمد.

ساعت‎هوشمند ZTE Quartz مجهز به پردازنده‎ی اسنپ‎دارگون Wear 2100 کوالکام به همراه 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه‎داخلی است. مدیریت بخش نرم‎افزاری را سیستم‎عامل Android Wear 2.0 بر عهده دارد و از دیگر مشخصات این گجت هوشمند می‎توان به باتری با گنجایش 500 میلی‎آمپرساعت، یک اسپیکر و میکروفون داخلی، پشتیبانی از اتصال LTE و جی‎پی‎اس اشاره کرد و از قضا این ساعت ضدآب نیز است. ZTE Quartz هم‎چنین از یک نمایشگر آمولد 1.4 اینچی با رزولوشن 400 در 400 پیکسل استفاده می‎کند.

این ساعت‎هوشمند از فلز ساخته شده و بندهای ساعت آن قابل تعویض بوده است تا کاربران بتوانند طبق سلیقه‎ی خود ظاهر آن را تغییر دهند. قابلیت‎هایی که در این ساعت‎هوشمند وجود دارد شامل فناوری شارژ بی‎سیم، حسگر ضربان قلب و NFC می‎شود تا کاربران قادر به استفاده از سرویس Android Pay نباشند.

ZTE عرضه‎ی انحصاری این ساعت را برای اپراتور T-Mobile آمریکا به قیمت 199 دلار را اعلام کرده است. فروش این ساعت‎هوشمند به صورت آنلاین از تاریخ 25 فروردین‎ماه شروع و از 1 اردیبهشت‎ماه به بازار خواهد آمد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال