ساعت هوشمند اندرویدی ZTE Quartz به‌زودی به بازار می‌آید

گوگل در نهایت سیستم‎عامل اندروید ویر 2.0 را فردا عرضه خواهد کرد و به همراه آن شاهد معرفی رسمی ساعت‎های هوشمند Watch Sport و Watch Style ال‎جی خواهیم بود، اولین دستگاه‎هایی که از این سیستم‎عامل جدید از روز اول بهره‎ می‎برند. گرچه، گوگل از قبل این نوید را داده است که امسال بسیاری از شرکای […]

گوگل در نهایت سیستم‎عامل اندروید ویر 2.0 را فردا عرضه خواهد کرد و به همراه آن شاهد معرفی رسمی ساعت‎های هوشمند Watch Sport و Watch Style ال‎جی خواهیم بود، اولین دستگاه‎هایی که از این سیستم‎عامل جدید از روز اول بهره‎ می‎برند. گرچه، گوگل از قبل این نوید را داده است که امسال بسیاری از شرکای تجاری این شرکت ساعت‎های بسیاری با سیستم‎عامل اندروید ویر 2.0 عرضه خواهند کرد.

طبق اطلاعات جدیدی که به بیرون درز یافته است، جدیدترین شرکتی که به این طیف می‎پیوندد شرکت ZTE است. گفته می‎‎شود که این شرکت چینی در حال ساخت اولین ساعت هوشمند خود برای استفاده از سیستم‎عامل اندروید ویر بوده و اسم آن را Quartz گذاشته است که شما می‎توانید تصویر آن را در بالا مشاهده کنید.

ساعت‎هوشمند ZTE Quartz امکان استفاده از بستر اینترنت 3G و شبکه‎ی وای‎فای را خواهد داشت تا کاربر در زمانی که این ساعت با یک گوشی‎هوشمند در ارتباط نیست بتواند به داده‎ها دسترسی و امکان مکالمه نیز وجود داشته باشد. این ساعت‎هوشمند شماره مدل ZW10 خواهد داشت ولی سایر جزئیات در رابطه با مشخصات آن هنوز اعلام نشده‎اند. به معنای دیگر ممکن است این ساعت در حال ساخت باشد و ما با تاریخ عرضه‎ی آن فاصله‎ی زیادی داشته باشیم یا شاید شرکت ZTE در مقایسه با رقبایش بهتر رازهای خود را حفظ می‎کند.

بنابراین غیرممکن است بتوان حدس زد که آیا باید انتظار رونمایی از این ساعت‎هوشمند را در MWC 2017 در بارسلونا داشته باشیم یا خیر. در صورت حضور این شرکت در این مراسم و همچنین ارائه‎ی این محصول جزئیات را متعاقباً به استحضار خواهد رسید.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال