گوشی BV0730 شرکت ZTE موفق به دریافت مجوز شد

احتمالا گوشی ZTE Axon 7 محصولی است که مدت‌ها حرف‌های بسیار زیادی در مورد آن به گوش می‌رسید. این گوشی در نهایت در ماه می به همراه گوشی پرچمدار این شرکت معرفی شده و از طرفی هم اینک به منظور خرید با قیمت 399 دلار آماده است. هم اینک در این بخش قرار نیست در مورد گوشی […]

احتمالا گوشی ZTE Axon 7 محصولی است که مدت‌ها حرف‌های بسیار زیادی در مورد آن به گوش می‌رسید. این گوشی در نهایت در ماه می به همراه گوشی پرچمدار این شرکت معرفی شده و از طرفی هم اینک به منظور خرید با قیمت 399 دلار آماده است. هم اینک در این بخش قرار نیست در مورد گوشی Axon 7 یا هر گوشی سطح بالای دیگر این شرکت صحبت به میان آوریم. در حقیقت گوشی هوشمند جدید شرکت ZTE قرار است به زودی به همگان معرفی شود زیرا توانسته است مجوز TENAA چین را دریافت نماید.

این گوشی که با نام BV0730 در وب‌سایت تنا رخ نمایان کرده است نه تنها ظاهر آن بلکه مشخصات فنی این گوشی نیز از این طریق لو رفته است. در مورد این محصول باید گفت که گوشی جدید این شرکت دارای یک باتری بسیار بزرگ است. ظرفیت باتری آن برابر با 4900 میلی آمپر ساعت بوده و از این رو می‌تواند دوام انرژی بسیار بالایی را ارائه دهد. این باتری بزرگ برای هر گوشی هوشمندی مناسب و کافی خواهد بود. BV0730 از یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت فول ‌اچ‌دی امولد به همراه میزان حافظه رم سه گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. این گوشی هوشمند از تراشه 64 بیتی هشت هسته‌ای MT6750 شرکت مدیاتک با حداکثر فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتزی استفاده خواهد کرد. یک حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت نیز در بخش پشتی دستگاه قرار گرفته است. دوربین اصلی با حسگر 13 مگاپیکسلی نیز آماده است تا بر روی قاب پشتی BV0730 قرار بگیرد. انتظار داریم که این گوشی به طور پیشفرض از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو استفاده کند. دوربین سلفی این گوشی دارای حسگری برابر با 8 مگاپیکسل بوده و این در حالی است که کلیدهای فیزیکی این گوشی را در تصاویر منتشر شده می‌توان در بخش کناره سمت راست گوشی به وضوح دید. شیار مربوط به سیم کارت نیز در کناره سمت چپ بدنه دستگاه قرار گرفته است. همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید این گوشی دارای بدنه‌ای تمام فلزی است. بر روی کلید ناوبری میانی شاهد یک کلید دایره‌ای شکل و دوار هستیم که ممکن است است یک LED به منظور هشدار اعلانات نیز باشد.

در هر صورت به نظر می‌آید که این محصول یک گوشی مقرون به صرفه از شرکت ZTE باشد. گوشی BV0730 از مشخصات فنی بسیار خوبی برخوردار بوده و از طرفی به دلیل وجود باتری بسیار بزرگ انتظار داریم در این بخش توجه بسیار زیادی را به سوی خود جلب نماید. هنوز مطمئن نیستیم که چه زمان ZTE از این گوشی رونمایی به عمل خواهد آورد. علاوه بر آن اطلاعات مربوط به زمان عرضه و فروش آن نیز هنوز در دسترس نیست. اما در هر صورت از آن جایی که گوشی‌های هوشمند در این زمینه درست بعد از اخذ مجوز به طور رسمی معرفی شوند پس از این گوشی هوشمند نیز همان انتظار را خواهیم داشت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال