گوشی دیزایر 828w اچ‌تی‌سی، مجوز TENAA چین را دریافت کرد

اخیرا اطلاعات بسیار زیادی از نسخه‌های گوناگون گوشی دیزایر 828 اچ‌تی‌سی بر روی وبسایت سازمان TENAA قرار گرفته است. نسخه جدید این گوشی که با نام 828w شناخته می‌شود، دارای بلندگوی بوم سوند بزرگتری در بخش جلویی گوشی بوده و طراحی آن دگرگون شده است. طبق اطلاعات فاش شده از این وبسایت، این مدل از گوشی در دو […]

اخیرا اطلاعات بسیار زیادی از نسخه‌های گوناگون گوشی دیزایر 828 اچ‌تی‌سی بر روی وبسایت سازمان TENAA قرار گرفته است. نسخه جدید این گوشی که با نام 828w شناخته می‌شود، دارای بلندگوی بوم سوند بزرگتری در بخش جلویی گوشی بوده و طراحی آن دگرگون شده است. طبق اطلاعات فاش شده از این وبسایت، این مدل از گوشی در دو نسخه تک و دو سیم کارته به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. دیزایر 828w دارای نمایشگری 5.5 اینچی بوده که دقت آن به 1080 × 1920 پیکسل (فول اچ‌دی) می‌رسد. با توجه به این اطلاعات و مشخصات، چگالی تصویر این گوشی به 401 پیکسل در هر اینچ خواهد رسید. در درون قلب این گوشی نیز، تراشه‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز خود نمایی می‌کند. همچنین دو گیگابایت حافظه رم نیز آن را همراهی خواهد نمود. علاوه بر آن این گوشی دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و این میزان توسط کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی تا 128 گیگابایت قابل افزایش خواهد بود.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، زینت بخش پنل پشتی گوشی خواهد بود و با دوربین 5 مگاپیکسلی جلویی این گوشی نیز می‌توانید به ثبت تصاویر سلفی و مکالمات ویدئویی اقدام کنید. این گوشی به طور پیشفرض از نسخه 5.1.1 سیستم عامل اندروید به همراه آخرین نسخه از رابط کاربری سنس اچ‌تی‌سی پشتیبانی خواهد کرد. دیگر قابلیت‌های گوشی مزبور مربوط به پشتیبانی آن از شبکه‌های 4G و LTE به همراه 3G، وای‌فای، MicroUSB و نسخه 4.0 بلوتوث می‌شود.

ضخامت بدنه گوشی دیزایر 828w برابر 7.9 میلی متر خواهد بود و وزن آن به 150 گرم می‌رسد. کمپانی اچ‌تی‌سی، گوشی مذکور را در مدل‌هایی با رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، نارنجی، آبی تیره، خاکستری و طلائی به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. اطلاعات بیشتری در مورد زمان عرضه و قیمت آن منتشر نشده است.

با این تفاسیر به نظر شما این گوشی می‌تواند (با توجه به عرضه گوشی میان‌رده سطح بالای سونی) ادامه دهنده رقابت سختی در عرصه گوشی‌های میان‌رده باشد؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال