به گفته زاکربرگ هوش مصنوعی به تمام سرویس های متا اضافه می شود

مارک زاکربرگ مدیرعامل متا در جلسه‌ای که با حضور کارمندان خود تشکیل داده بود اعلام کرد این شرکت قصد دارد در آینده هوش مصنوعی را به تمامی سرویس های این شرکت از جمله اینستاگرام و واتساپ اضافه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ به عنوان مدیرعامل متا که چندی پیش […]

مارک زاکربرگ مدیرعامل متا در جلسه‌ای که با حضور کارمندان خود تشکیل داده بود اعلام کرد این شرکت قصد دارد در آینده هوش مصنوعی را به تمامی سرویس های این شرکت از جمله اینستاگرام و واتساپ اضافه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ به عنوان مدیرعامل متا که چندی پیش فعالیت‌های خود در زمینه متاورس را رفتن کرده بود با افت شدید سهام متاع مواجه شد. اکنون وی توجه خود را به هوش مصنوعی معطوف کرده است.

طبق گزارش منتشر شده توسط گیزمو چاینا، زاکربرگ در جلسه کارمندان خود اعلام کرد این شرکت پروژه های جدیدی را در رابطه با هوش مصنوعی به پیش می برد v۳ راحتم در مورد اضافه کردن هوش مصنوعی به تمامی محصولات این شرکت از جمله واتساپ و اینستاگرام خبر داد.

در حال حاضر متا روی ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای استفاده در اینستاگرام کار میکند که می‌تواند ویرایش تصاویر را با استفاده از هوش مصنوعی و در زمانی بسیار کوتاه برای کاربر انجام دهد. ظاهراً این ابزار با کمک هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از دستور های متنی بتوانند تصاویر مورد نظر خود را ویرایش کنند.

هوش مصنوعی مولد شاخه ای از فناوری هوش مصنوعی محسوب می شود که می‌تواندتواند با توجه به داده های آموزش دیده محتواهایی در قالب متن، عکس، ویدیو و موسیقی ارائه کند. در ساخت ابزار های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد به استفاده از دیتاست های بسیار بزرگ نیاز است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال