همکاری گوگل با کمپانی هوآوی به منظور ساخت نکسوسی جدید در سال 2015

بر اساس آخرین اطلاعاتی که به دست آمده، گوگل قصد دارد به منظور طراحی و ساخت جدیدترین نسخه از سری محصولات نکسوس خود با یک کمپانی چینی همکاری و مشارکت به عمل آورد. طبق گزارش سایت Gizchina نکسوس جدید گوگل در قالب گوشی هوشمند در سال 2015 با همکاری یک کمپانی چینی عرضه خواهد شد که این کمپانی می‌تواند شرکت هوآوی باشد…

بر اساس آخرین اطلاعاتی که به دست آمده، گوگل قصد دارد به منظور طراحی و ساخت جدیدترین نسخه از سری محصولات نکسوس خود با یک کمپانی چینی همکاری و مشارکت به عمل آورد. طبق گزارش سایت Gizchina نکسوس جدید گوگل در قالب گوشی هوشمند در سال 2015 با همکاری یک کمپانی چینی عرضه خواهد شد که این کمپانی می‌تواند شرکت هوآوی باشد.

به طور کلی امسال دو محصول جدید با نام نکسوس از سوی گوگل عرضه خواهند شد و گزارشات حاکی از آن است که یکی از این دو محصول با مشکارکت شرکت ال‌جی تولید می‌شود. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این و چیزی در حدود سه سال پیش گوگل طی مشارکت و همکاری با ال‌جی گوشی هوشمند نکسوس 4 را عرضه کرده بود. بنابراین امسال شاهد همکاری مشابه‌ای مابین این دو کمپانی خواهیم بود. اما تکلیف کمپانی چینی مد نظر گوگل برای ساخت نکسوس دوم هنوز مشخص نشده، با این وجود به نظر می‌رسد که گوگل تصمیم قطعی به منظور همکاری با شرکتی چینی گرفته است.

Nexus1

در سایت منبع Gizchina اشاره شده که کمپانی چینی انتخاب شده از سوی گوگل، هنوز تصمیم قطعی خود را در رابطه با استفاده از سیستم روی یک چیپی از سری محصولات کوالکام و یا تراشه‌ی سیستمی اختصاصی خود در نکسوس بعدی گوگل نگرفته است. این موضوع بدون تردید مشخص می‌کند که کمپانی چینی مد نظر بی‌شک هوآوی خواهد بود، چرا که تنها این کمپانی چینی سیستم روی یک چیپ‌های اختصاصی خود را تولید می‌نماید.

به طور کلی و با توجه به اطلاعاتی که به تازگی در رابطه با فبلت Honor 6 Plus ارائه شده، چندان بعد به نظر نمی‌رسد که هوآوی و گوگل در یک اقدام مشارکتی نکسوس بعدی گوگل را تولید کنند. واقعیتی که هم اکنون نسبت به آن واقف هستیم این موضوعست که در سال جاری شاهد رونمایی از دو دستگاه گوشی نکسوس مختلف از سوی گوگل خواهیم بود که به احتمال قریب به یقین نکسوس گوگل و ال‌جی محصولی “رده بالا” و یک پرچمدار، و نکسوس گوگل و هوآوی (یا هر کمپانی چینی دیگر) محصولی مقرون به صرفه و باکیفیت خواهد بود. به نظر شما کدام کمپانی چینی توانایی و صلاحیت همکاری با گوگل در این زمینه را دارد؟!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال