نکسوس‌های جدید گوگل به طور باورنکردنی خوب هستند

انتظار می‎‌رود که شرکت گوگل دو دستگاه نکسوس جدید ارائه دهد که به نسبت هر گوشی‎هوشمند نکسوس دیگری تا به امروز، تجربه‎ی کاربری بهتری را ارائه دهند. یقینا، قرار است این دو گوشی به نسبت گوشی‎های هوشمند نسل قبلی خود بهتر باشند چون از سخت‎افزار بهتر و سیستم‎عامل جدیدتری بهره می‎برند. ولی برخلاف گوشی‎های قبلی […]

انتظار می‎‌رود که شرکت گوگل دو دستگاه نکسوس جدید ارائه دهد که به نسبت هر گوشی‎هوشمند نکسوس دیگری تا به امروز، تجربه‎ی کاربری بهتری را ارائه دهند. یقینا، قرار است این دو گوشی به نسبت گوشی‎های هوشمند نسل قبلی خود بهتر باشند چون از سخت‎افزار بهتر و سیستم‎عامل جدیدتری بهره می‎برند.

ولی برخلاف گوشی‎های قبلی نکسوس، دو دستگاه ساخته شده توسط شرکت اچ‎تی‎سی تحت کد رمزی مارلین و شمشیر ماهی، انتظار می‎رود که از گوشی‎های پرچم‎دار اندرویدی امسال سریع‎تر باشند. علاوه بر این، هر دو دستگاه از قطعات سخت‎افزاری مشابهی استفاده خواهند کرد تا مدل کوچکتر این دو گوشی در بحث عملکرد کلی چیزی کمتر نداشته باشد.

حالا با توجه به شایعات و تصاویر به بیرون درز شده از نکسوس‌های جدید گوگل، یک ویدئوی مفهومی ایجاد شده است که به ما نشان می‎دهد که از طراحی دستگاه‎های مارلین و شمشیرماهی چه انتظاری می‎توانیم داشته باشیم.

طراحان وب‎سایت Techconfigurations، که برای سایر محصولات موبایل عرضه نشده ویدئوهای مشابهی ارائه داده بودند، از رندر نکسوس در وب‎سایت Android Police استفاده و یک نسخه‎ی سه بعدی از آن را ایجاد کردند. در کانال یوتیوب این وب‎سایت یک جزئیات در مورد این دو گوشی اشتباه ذکر شده است و آن هم جک هدفون است، چون هر دو دستگاه انتظار می‎رود که دارای پورت 3.5 میلی‎متری برای هدفون‎های استاندارد باشند.

تمامی جزئیات دیگر با گزارشات قبلی هم‎خوانی دارند. ما ویدئویی را مشاهده خواهیم کرد که در آن گوشی باریک، با بدنه‎ی فلزی دیده می‎شود که یک بخش آزاردهنده در خود دارد یعنی یک قطعه‎ی شیشه‎ای بزرگ در پشت این گوشی، چیزی که نظر آن را تا به امروز در گوشی دیگری ندیده‎ایم.

با این وجود، نکسوس‎های مارلین و شمشیرماهی اچ‎تی‎سی یقینا اگر تمامی تصاویر و اطلاعات به بیرون درز یافته درست باشند، امیدوارکننده به نظر می‎آیند.

ویدئوی درست شده توسط وب‎سایت Techconfigurations  را در زیر مشاهده کنید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/xU0sF[/aparat]

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال