گوشی نکسوس Sailfish با پردازنده اسنپ‌دراگون 820 در AnTuTu رویت شد

جدیدترین دستگاه‎های نکسوس فعلی گوگل در بازار عبارتند از نکسوس 5X و نکسوس 6P. شهریورماه سال گذشته این دو گوشی معرفی شدند و انتظار می‎رود که شرکت گوگل در ماه بعد نسل بعدی این دو گوشی را معرفی کند. ما در رابطه با این دو نکسوس جدید که با کد‎های رمزی Sailfish و Marlin شناخته […]

جدیدترین دستگاه‎های نکسوس فعلی گوگل در بازار عبارتند از نکسوس 5X و نکسوس 6P. شهریورماه سال گذشته این دو گوشی معرفی شدند و انتظار می‎رود که شرکت گوگل در ماه بعد نسل بعدی این دو گوشی را معرفی کند. ما در رابطه با این دو نکسوس جدید که با کد‎های رمزی Sailfish و Marlin شناخته می‎شوند شایعات و اطلاعات زیادی شنیده‎ایم، از جمله قابلیت Night Light که در اخبار به استحضار شما رساندیم. طبق گفته‎ی شایعات، گوشی نکسوس Salifish مدل ارزان قیمت‎تر خواهد بود، در حالی‎که مدل Marlin قرار است نسل بعدی 6P و مدل پرچم‎دار نکسوس بعدی گوگل باشد. هر دو دستگاه طبق اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده قرار است توسط شرکت اچ‎تی‎سی تولید شوند بنابراین جای شگفتی ندارد که شاهد استفاده از زبان طراحی این شرکت، حداقل بر اساس تصاویری که اخیرا به بیرون درز پیدا کرده، در آن‎ها باشیم.

گوشی نکسوس Salifish حدود یک ماه قبل در محک‎های بنچمارک پایگاه GFXBench ظاهر شد و حالا این دستگاه در لیست وب‎سایت AnTuTu نیز به چشم می‎خورد. این دستگاه دارای یک نمایشگر فول‎اچ‎دی (1920 در 1080) خواهد بود، و حتی با آن‎که در سایت مذکور اندازه‎ی صفحه‎ی نمایش قید نشده است، می‎توانید انتظار داشتن یک پنل 5 اینچی را بر اساس لیست ارائه شده در GFXBench داشته باشید. چیپست اسنپ‎دارگون 820، 64 بیتی شرکت کوالکام در قلب گوشی Salifish گوگل قرار خواهد گرفت و در بحث پردازش عناصر گرافیکی پردازنده‎ی گرافیکی Adreno 530 استفاده می‎شود. این دستگاه (طبق اعلام وب‎سایت GFXBenc) دارای 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‎ی داخلی خواهد بود. در بخش دوربین می‎توانید انتظار یک دوربین عقب 13 مگاپیکسلی را داشته باشید. در واقع احتمال این وجود دارد که گوگل یک سنسور 12.3 مگاپیکسلی که شاهد استفاده از آن در گوشی‎های Nexus 5X و Nexus 6P بودیم را استفاده کند، ولی فعلا همه چیز در حد حدس وجود دارد. در جلوی گوشی یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد، و تقریبا تمام چیزی که وب‎سایت AnTuTu برای به اشتراک‎گذاری داشته است را همین اطلاعات تشکیل می‎دهند. لیست موارد مطرح شده در این وب‎سایت را می‎توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

گوشی نکسوس Sailfish با پردازنده اسنپ‌دراگون 820 در AnTuTu رویت شد

علاوه بر تمامی این موارد، ما هم‎چنین می‎دانیم که این دستگاه دارای آخرین نسخه‎ی سیستم‎عامل اندروید، به همراه گوشی نکسوس Marlin خواهد بود تا اولین گوشی‎های هوشمند دارای اندروید 7.0 نوقا را شکل دهند. بر اساس تصاویر به بیرون درز شده می‎توانید انتظار دیدن یک گوشی‎هوشمند با ظاهر تجاری باشیم که سنسور اثرانگشت آن در پشت قرار گرفته است. گوشی‎های هوشمند در پیش روی گوگل اگر به این اطلاعات و تصاویر بتوان استناد کرد ظاهر شیکی خواهند داشت و باید تا زمان معرفی آن‎ها توسط گوگل صبر کنیم. یقینا شما را در جریان اطلاعات بیشتر قرار خواهیم داد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال