اپل به زودی چند مانیتور اکسترنال با تراشه اختصاصی معرفی خواهد کرد

اپل در حال کار روی ساخت نسل جدیدی از مانیتور های اکسترنال است که در آنها از تراشه های اختصاصی خود استفاده کرده است. به نظر می‌رسد این نمایشگرها به زودی آماده رونمایی خواهند شد. طبق گزارش‌های منتشر شده این مانیتور های اکسترنال به طور خاص برای کاربران مک و آیپد است. به گزارش سرویس […]

اپل در حال کار روی ساخت نسل جدیدی از مانیتور های اکسترنال است که در آنها از تراشه های اختصاصی خود استفاده کرده است. به نظر می‌رسد این نمایشگرها به زودی آماده رونمایی خواهند شد. طبق گزارش‌های منتشر شده این مانیتور های اکسترنال به طور خاص برای کاربران مک و آیپد است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل روی یک مانیتور اکسترنال به عنوان مدل بعدی Pro Display XDR کار می کند که به تراشه اختصاصی مجهز شده است. در حال حاضر این شرکت دو مانیتور اکسترنال به نام های استودیو دیسپلی و Pro Display XDR در بازار دارد.

مارک گورمن از بلومبرگ در گزارش اخیر خود در خبرنامه power on از ساخت مانیتور جدید اکسترنال اپل گزارشی را منتشر کرده است. به گفته وی یکی از این مانیتور ها نسخه جدید Pro Display XDR است که طراحی آن منحصرا برای کاربران مک پرو جدید خواهد بود.

گورمن می گوید احتمالاً اپل این نمایشگر را پس از عرضه مک پرو بعدی به بازار عرضه می کند. به گفته گورمن نمایشگر های جدید اپل مجهز به تراشه های سفارشی این شرکت هستند. بنابراین عملکرد آنها بی نیاز از کامپیوتر متصل شده به آنها خواهد بود. البته این موضوع چندان تعجبی ندارد. زیرا پیش از این اپل استودیو دیسپلی را نیز به تراشه A13 بایونیک و حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت مجهز کرده بود. احتمالاً طی هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد مانیتورهای اکسترنال اپل به همراه دروازه های اختصاصی منتشر می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال