آمار منتشر شده از سوی اپل نشان از محبوبیت بالای Apple Pay در بین مشتریان دارد!

در چند ماهی که از عرضه ی آیفون 6 می گذرد و با بروزرسانی سیستم عامل iOS به نسخه ی 8.1، اپلیکیشن Apple Pay نیز همراه با آن عرضه شد، نرم افزاری که به وسیله ی آن، می توانید به صورت اینترنتی پرداخت های خود را انجام دهید. حال آماری از سوی اپل منتشر شده […]

در چند ماهی که از عرضه ی آیفون 6 می گذرد و با بروزرسانی سیستم عامل iOS به نسخه ی 8.1، اپلیکیشن Apple Pay نیز همراه با آن عرضه شد، نرم افزاری که به وسیله ی آن، می توانید به صورت اینترنتی پرداخت های خود را انجام دهید.

حال آماری از سوی اپل منتشر شده است که نشان می دهد این سرویس و نرم افزار جدید، با اسقبال شدید کاربران مواجه شده است به گونه ای که در 72 ساعت اول عرضه، بیش از 1 میلیون فعال سازی در این نرم افزار انجام گرفته است.

این آمار که به وسیله ی روزنامه ی نیویورک تایمز منتشر شده است نشان می دهد که از تاریخ 20 اکتبر که iOS 8.1 عرضه شد تا تاریخ 8 نوامبر، شرکت های طرف قرار داد اپل همچون Walgreens و McDonald’s، فروش بسیار بالایی را با سرویس جدید Apple Pay تجربه کرده اند به گونه ای که از طریق McDonald’s حدود 14.000 پرداخت از طریق Apple Pay انجام شده است. همچنین آمار پرداختی های کاربران Walgreens از طریق این سیستم، حدود 8000 مورد بوده است که طبق گفته ی مدیران Walgreens، نسبت به گذشته، این پرداخت دو برابر شده است!

البته این شرکت ها تنها طرف حساب های اپل نبوده اند بلکه شرکت هایی همچون Whole Foods نیز تا تاریخ 6 نوامبر، حدود 150.000 پرداخت را از طریق سیستم Apple Pay تجربه کرده اند که نشان می دهد این سیستم، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

البته این موفقیت تنها به اپل مربوط نمی شود بلکه نشانه ی رشدی در انجام سیستم های پرداختی به وسیله ی تلفن های هوشمند و NFC در اروپا و آمریکا می باشد و طبق تحلیل نیویورک تایمز، یکی از دلایل اصلی این موفقیت بزرگ، بزرگ بودن برند اپل می باشد و اعتمادی که کاربران نسبت به آن دارند…

لینک کوتاه | منبع : Slahgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال