آپدیت لومیا Denim اپلیکیشن Lumia Camera 5 را برای برخی لومیاها به ارمغان خواهد آورد

مایکروسافت رسما تایید کرد که آپدیت نرم افزاری بعدی اپلیکیشن Lumia Camera 5 را برای دستگاه های لومیا به ارمغان می آورد، این دستگاه ها شامل لومیا 830، 930، 1520 و آیکون هستند. البته لومیا 830 آپدیت لومیا دنیم را دریافت کرده ما امکانات کمرا 5 به آن اضافه نشده است. تا الان شایعاتی وجود […]

مایکروسافت رسما تایید کرد که آپدیت نرم افزاری بعدی اپلیکیشن Lumia Camera 5 را برای دستگاه های لومیا به ارمغان می آورد، این دستگاه ها شامل لومیا 830، 930، 1520 و آیکون هستند. البته لومیا 830 آپدیت لومیا دنیم را دریافت کرده ما امکانات کمرا 5 به آن اضافه نشده است.

تا الان شایعاتی وجود داشت که این امکانات در قالب اپلیکیشن جداگانه عرضه می شود اما همه ی این شایعات با عرضه ی نسخه ی 4.9.2.1 با همان Camera Classic بی اعتبار شدند. با پاسخ مایکروسافت به سوالات متداول این موضوع پایان یافت:

لومیا 830،930، 1520 و آیکون به صورت اتوماتیک با آپدیت نرم افزاری لومیا دنیم اپلکیشن جدید Lumia Camera 5 را دریافت می کنند. اپلیکیشن Lumia Camera Classic همان اپلیکیشن فعلی را برای شما به ارمغان می آورد. این اپلیکیشن به صورت جداگانه به شما امکان می دهد به نسخه ی قبلی برگردید، اگر مایلید به نسخه ی قبلی بازگردید آن را دانلود و نصب کنید.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال