آپدیت موتو ایکس و موتو جی با آندروید ال

خدمات مشتریان موتورولا تایید کرد موتو ایکس و موتو جی به آندروید ال آپدیت خواهند شد. بعد از شایعاتی که ازطریق پروفایل های فیک، از آپدیت دو محصول جدید موتورولا با آندروید ال شنیده شد اکنون از خدمات مشتریان موتورولا رسما تایید این خبر را می شنویم. اما باز نمی توان خدمات مشتریان را به عنوان یک […]

خدمات مشتریان موتورولا تایید کرد موتو ایکس و موتو جی به آندروید ال آپدیت خواهند شد. بعد از شایعاتی که ازطریق پروفایل های فیک، از آپدیت دو محصول جدید موتورولا با آندروید ال شنیده شد اکنون از خدمات مشتریان موتورولا رسما تایید این خبر را می شنویم.

اما باز نمی توان خدمات مشتریان را به عنوان یک مرجع رسمی شناخت، یکی از کارمندان این بخش درمکالمه ی خود درباره ی آپدیت این محصولات بیان کرده که از این اتفاق اطمینان کامل ندارد و تنها این آپدیت به نظرمنطقی می رسد. البته بسیار امیدواریم که میان رده ی خوش قیمت موتو جی نیز به آندروید ال آپدیت شود. از آنجایی که گوگل عنوان کرده است این ورژن از سیستم عامل محبوب آندروید در عمر باتری محصولات تاثیر خواهد داشت؛ این آپدیت در محبوبیت موتو جی تاثیر فراوانی خواهد داشت.

در این گردش اطلاعات هیچ تاریخی ذکر نشده است، اما می توان حدس زد اگر صحت این اطلاعات تایید شود باید تا پایان 2014 منتظر وقوع این اتفاقات باشیم.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال