گوشی Moto G5 با باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی مجوز FCC را دریافت کرد

اسفند ماه سال جاری کنگره‌ی جهانی موبایل در شهر بارسلونا برگزار می‌شود و بزرگان دنیای تکنولوژی به معرفی جدیدترین گوشی‌های‌هوشمند خود خواهند پرداخت. موتورولا نیز یکی از شرکت‌هایی خواهد بود که در این مراسم شرکت می‌کند و قرار است از دو محصول جدید خود موسوم به Moto G5 و Moto G5 Plus رونمایی کند. پیش از […]

اسفند ماه سال جاری کنگره‌ی جهانی موبایل در شهر بارسلونا برگزار می‌شود و بزرگان دنیای تکنولوژی به معرفی جدیدترین گوشی‌های‌هوشمند خود خواهند پرداخت. موتورولا نیز یکی از شرکت‌هایی خواهد بود که در این مراسم شرکت می‌کند و قرار است از دو محصول جدید خود موسوم به Moto G5 و Moto G5 Plus رونمایی کند. پیش از این شایعات بسیاری در مورد نسخه‌ی پلاس منتشر شده بودند و امروز نسخه‌ی عادی این گوشی مجوز FCC را دریافت کرده است.

در مجوز FCC معمولا تمامی مشخصه‌های فنی گوشی‌ها ذکر نمی‌شود. به عنوان مثال، برای این گوشی این مجوز بیان می‌کند که Moto G5 به قابلیت ارتباطی NFC مجهز خواهد شد؛ قابلیتی که برای اولین بار در سری G گوشی‌های موتورولا به کار گرفته می‌شود.

از دیگر مشخصه‌های فاش شده در این مجوز می‌توان به باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپری اشاره کرد. این در حالی است که شایعات گذشته باتری با ظرفیت 3100 میلی‌آمپر ساعتی را برای نسخه‌ی پلاس این گوشی در نظر گرفته بودند. این گوشی با شارژر سریع به میدان خواهد آمد و به نظر می‌رسد کابل یو‌اس‌بی گنجانده شده در درون کارتون گوشی 1 متر اندازه داشته باشد.

اگر بخواهیم نگاهی به شایعات گذشته در مورد این گوشی بیندازیم به نمایشگر 5.5 اینچی فول‌اچ‌دی می‌رسیم. حافظه‌ی داخلی این گوشی 16 گیگابایت تخمین زده شده و انتظار می‌رود دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی نیز برای دوربین اصلی و جلوی گوشی به کار گرفته شوند. زمان زیادی تا آغاز کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون باقی نمانده و بدون شک در این رویداد می‌توان اطلاعات بیشتری را از گوشی‌های جدید موتورولا کسب کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال