آیا امسال سامسونگ تبلت های دیگری را وارد بازار می کند؟

جدا از دو تبلت ثبت شده با صفحه نمایش AMOLED، به نظر می آید سامسونگ امسال تبلت هایی 13.3 اینچی نیز وارد بازار نماید یا حداقل به نظر می آید برای آنها برنامه ای دارد. به گزارش GSM Arena تبلت 13.3 اینچی سامسونگ Warhol نام گذاری شده و به احتمال زیاد بر پایه آندروید 4.4 […]

جدا از دو تبلت ثبت شده با صفحه نمایش AMOLED، به نظر می آید سامسونگ امسال تبلت هایی 13.3 اینچی نیز وارد بازار نماید یا حداقل به نظر می آید برای آنها برنامه ای دارد.

به گزارش GSM Arena تبلت 13.3 اینچی سامسونگ Warhol نام گذاری شده و به احتمال زیاد بر پایه آندروید 4.4 کیت کت کار خواهد کرد. احتمالا دو نسخه از این محصول با نام های T910(مجهز به وای فای) و T911 های (با پشتیبانی از شبکه های 3G). به احتمال زیاد نسخه ای برای شبکه های LTE عرضه نخواهد شد.

ممکن است صفحه نمایش این تبلت رزلوشن 2,560 * 1,600با تراکم پیکسل 227ppi داشته باشد. تبلت 13.3 اینچی جدید سامسونگ ممکن است Galaxy Tab Pro دیگری باشد، از آنجایی که اخیرا شاهد عرضه ی Galaxy Tab Pro 12.2 بوده ایم.

هنوز صحبتی رسمی از زمان رونمایی این تبلت ها به میان نیامده است، اما به احتمال زیاد فصل آینده شاهد تحولی در بازار تبلت ها از سوی تمامی تولید کنندگان خواهیم بود.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال